Onnea!Kauhea ikäkriisi painaa nyt päälle, mutta kuulemma 40 ja 50 ovat vielä pahempia rajapyykkejä. Onneks sentään näytän paljon nuoremmalta.
Onnea kolmekymppiselle! Hassua, että minulla on koko ajan ollut mielikuva, että olet 'ikuisesti' parikymppinen. Niin se vain aika vaikuttaa sinuunkin. :ahem:Kauhea ikäkriisi painaa nyt päälle, mutta kuulemma 40 ja 50 ovat vielä pahempia rajapyykkejä. Onneks sentään näytän paljon nuoremmalta.
Ei kolmekymppisessä ole mitään pahaa vielä, kun silloin pysyy vielä suht kasassa. Kun on 40, niin menee nivelet ja kun on 50 menee sisuskalut. Valitettavasti.Kauhea ikäkriisi painaa nyt päälle, mutta kuulemma 40 ja 50 ovat vielä pahempia rajapyykkejä. Onneks sentään näytän paljon nuoremmalta.
Oli mulla peukku postauksen ikonina sentään.Ykkösnilkki unohti tuossa vallan kokonaan onnitella, joten laitan täältä tuplapeukalot tulemaan: :thumbup::thumbup: Onnea!
Ensi vuonna onkin oikea joukkokolmekymppistyminen edessä, kun Jacquesin lisäksi ainakin Frank, gnz, jaska, Dominic ja Matxi täyttävät pyöreitä.Perässä tullaan, eli sama ensi vuonna täälläkin edessä
Aika kusihousuilta haiskahtava sakki muuten. Hyi vittu!Onnea!!!
Ensi vuonna onkin oikea joukkokolmekymppistyminen edessä, kun Jacquesin lisäksi ainakin Frank, gnz, jaska, Dominic ja Matxi täyttävät pyöreitä.
Lohduttaudu sillä, että minulla tulee puoli elämällistä foorumia täyteen varhaisemassa iässä.Kun täytän 30 vuotta, niin olen viettänyt puolet elämästäni Forumilla. Melko surullista
Ittelläni meni tuo maaginen rajapyykki rikki kuluvan vuoden syyskuussa, eikä yhtään kummempi olo oo ollut ennen tai jälkeen.Kauhea ikäkriisi painaa nyt päälle, mutta kuulemma 40 ja 50 ovat vielä pahempia rajapyykkejä. Onneks sentään näytän paljon nuoremmalta.