APUA! Mistä eilinen kisa?

Hornet

Vanha Pieru
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
139
Sijainti
Espoo
Nyt pistän vielä pahemmaksi. Löytyykö kisan edeltävää Pre racee keneltäkään.
Olisi kiva nähdä se kun olin siellä itsekkin pällistelemässä JJ:n juttuja. :thumbup:
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Nyt pistän vielä pahemmaksi. Löytyykö kisan edeltävää Pre racee keneltäkään.
Olisi kiva nähdä se kun olin siellä itsekkin pällistelemässä JJ:n juttuja. :thumbup:
Löytyy. Voisin pistää RU:hun.

Siellä ollos.
 
Viimeksi muokattu:

PhyreX

Well-known member
Liittynyt
24.4.2008
Viestit
112
Oisko jollain ylimääräsiä invitejä tuonne Racing Undergroundiin? Olisin kovasti kiitollinen jos sellaisen saisin.
 

rikke

Well-known member
Liittynyt
6.4.2009
Viestit
276
Oisko jollain ylimääräsiä invitejä tuonne Racing Undergroundiin? Olisin kovasti kiitollinen jos sellaisen saisin.
Myös täällä olisi moiselle käyttöä, jos jollain ystävällisellä löytyisi ylimääräistä! :)
 

Rontti

Well-known member
Liittynyt
18.4.2009
Viestit
143
Itsekin olen kovasti kiinnostunut tuosta RU invitesta, jos joku mukava foorumilainen vaikka antaisi moisen:rolleyes:
 

4EverIceMan

Rookie
Liittynyt
4.9.2009
Viestit
21
Sijainti
Suomi Finland Pentele!
Juu sellast invitee itekki odotellessa. Ei kyl mene tähä päähän et mikä järki tos invite hommas on, miks ei kaikki vaa vois rekisteröityä omast tahdost ja pääst kattelee kisoi..
 

Laatikkokauha

Well-known member
Liittynyt
7.8.2008
Viestit
1187
Siitä syystä, että tuo sivu toimii "pimennossa" eikä ole tarkoitettu julkiseksi. Itse asiassa se oli sellainen vielä 2v sitten, kun itse sinne liityin.

Mitenköhän noita invitejä oikein voisi jakaa? Itse voisin ehkä auttaa..
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Siitä syystä, että tuo sivu toimii "pimennossa" eikä ole tarkoitettu julkiseksi. Itse asiassa se oli sellainen vielä 2v sitten, kun itse sinne liityin.

Mitenköhän noita invitejä oikein voisi jakaa? Itse voisin ehkä auttaa..
Mee User CP:hen. Sieltä löytyy semmonen kö

Generate a new invitation code and invite someone to Racing Underground

Sillä pitäs saada.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Sillä pitäs saada.
Riippuen siitä onko gb difference hyväksyttävällä tasolla.

Vuze valittaa itsellä nykyään koko ajan NAT-ongelmista eikä lähetä kunnolla takaisin, eli kohta ollaan pulassa tuon kanssa jos valuu lähelle -100 gigaa (=bannaus)... :nope:
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Mulla on difference lähempänä -200GB:tä johtuen aika monesta full season paketista mitä olen tuolta lataillut. Ollut jo aika pitkään tuolla tolalla eikä ole potkuja tullut. Pikkuhiljaa se tulee paremmaksi mutta aika vaikea on päästä ylöspäin pelkkiä kisoja latailemalla ja seedaamalla.

Niin ja syy siihen miksei RU ole avoin kaikille on varmaankin se että silloin Bernien äpärät tulis laittais putiikin kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

4EverIceMan

Rookie
Liittynyt
4.9.2009
Viestit
21
Sijainti
Suomi Finland Pentele!
Mulla on difference lähempänä -200GB:tä johtuen aika monesta full season paketista mitä olen tuolta lataillut. Ollut jo aika pitkään tuolla tolalla eikä ole potkuja tullut. Pikkuhiljaa se tulee paremmaksi mutta aika vaikea on päästä ylöspäin pelkkiä kisoja latailemalla ja seedaamalla.

Niin ja syy siihen miksei RU ole avoin kaikille on varmaankin se että silloin Bernien äpärät tulis laittais putiikin kiinni.
Eli käytännössä melkeinpä mahdotonta päästä rekisteröitymään sinne :jaska:
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Niin ja syy siihen miksei RU ole avoin kaikille on varmaankin se että silloin Bernien äpärät tulis laittais putiikin kiinni.
Bernien äpärät kyllä tietävät tuosta sivusta, mutta joko heitä ei kiinnosta laittaa sitä kiinni, tai sitten he eivät voi. Itse sivussahan ei ole mitään laitonta.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Todennäköisesti syy siihen että sivusto on vielä hengissä on juuri se ettei se ole avoin. Tällöin ei periaatteessa jaeta tekijänoikeuksien alaista materiaalia julkisesti, niin kuin vaikkapa juutuubissa tapahtuu.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Kyllähän sivusto matalaa profiilia pitää yllä, mutta syy invite-ratkaisuun on tasan tässä:

Why did we switch to invite-only?
It has come to our attention that a lot of people are abusing our "non-ratio" system and are leeching their ass off and simply create a new account as soon as it gets disabled. This is not what we intended with our policy, so we've made some small changes.


Mulla on difference lähempänä -200GB:tä johtuen aika monesta full season paketista mitä olen tuolta lataillut. Ollut jo aika pitkään tuolla tolalla eikä ole potkuja tullut.
Jaa-a, en kovin luottavainen kyllä olisi:

From this moment onwards, members with a negative GB difference over 100 GB (-100 GB), will get three months to get their GB difference up to a decent level. This should be enough time to seed the files you have downloaded and start 'fresh' for the new racing season in 2009. March 1st, 2009 has been the appointed date on which all accounts that have a higher negative GB difference will be disabled and eventually removed.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Bernien äpärät kyllä tietävät tuosta sivusta, mutta joko heitä ei kiinnosta laittaa sitä kiinni, tai sitten he eivät voi. Itse sivussahan ei ole mitään laitonta.
Jos sen kautta jaetaan tekijänoikeuden alaista materiaalia ilman oikeuksien omistajan lupaa, niin laitonta on.
Todennäköisesti syy siihen että sivusto on vielä hengissä on juuri se ettei se ole avoin. Tällöin ei periaatteessa jaeta tekijänoikeuksien alaista materiaalia julkisesti, niin kuin vaikkapa juutuubissa tapahtuu.
Kirjautuminen tai vastaava ei riitä sen enempää kuin jos jotain julkaistaan lehdessä jonka saa vain tilaamalla. Se on levittämistä julkisesti.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Kiitos Vicelle faktoista ja Webslavelle aivopierujen korjailuista. :eek:

Nyt kun pääsi taas 1/512 yhteydestä takaisin opiskelumaailmaan niin tuo seedaaminenkin onnistuu paremmin. Viime yönä 4 gigaa joten kyllä se siitä taas nousee. Ja difference on ollut pahassa jamassa epäilemättä viime talvesta saakka, mutta pikkuhiljaa on nousua tullut. Nyt toisaalta vaikka on nopea netti, niin siirtorajat rajoittaa niin latailua kuin jakamistakin.

Kyllähän tuo vähän nolottaa että koko sivusto on tullut suljetuksi juuri meikäläisen kaltaisten törppöjen takia, mutta yritän korjata virheeni :dunno:
 
Ylös