APUA! Mistä eilinen kisa?

Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Itsehän näköjään latailen vain sellaisia kisoja joita kukaan muu ei lataa :thumbdown

Vois pistää semmosen toikin jossa pyydetään lataamaan eri forumistien siidaamia kisoja. Pysyy balanssit kohdallaan :D
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Myös tänne Hollannin maalle kelpaisi tuollainen invite, kun on jäänyt liian monta kisaa näkemättä tältä kaudelta.

Inviten voi osoittaa osoitteeseen petparta@gmail.com.

Kiitos jo etukäteen.
 

wilzu

<o/
Liittynyt
3.11.2009
Viestit
4
Samalla, kun invitejä jaeskelee edellä pyytäneille, voisi herra/rva armollisesti minullekin koodin heittää, kiitos?

Ja en muuten foorumeille tämän takia liittynyt, mutta tämähän taitaa olla jonkinmoinen bonus! Ei nääs käyny invitet mielessäkään.
 

Jarvis

Well-known member
Liittynyt
7.5.2005
Viestit
111
Sijainti
Vantaa
Muutamia vuosia sitten kuuluin RU:iin sekä Piranhaan, olin jopa aktiivisimpien jakajien listalla, silloin riitti aikaa moottoriurheiluun aivan eri tavalla kuin viime aikoina. Nyt kun ajattelin alkaa latailla kisoja uudestaan niin näköjään enään en pysty kirjautumaan ensin mainittuun elikkä tarvitsisin uuden tunnuksen. Olisin siis erittäin kiitollinen, jos joku lähettäisi privana inviten.
 

Nurmi

New member
Liittynyt
8.4.2008
Viestit
3
Tännekin kelpaisi RU. Vaihdossa vaikkapa mikä tahansa suomitraksu. Tekniikka hallussa ja ration kusemisesta ei huolta.
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Miten muka aktiivisuutta voi mitata pelkkien postausten määrällä. Itselläni ei ole kauheasti postauksia, kun olen enemmänkin vain keskittynyt foorumin lukemiseen...
Ei sitä voikaan mutta kyllä se yleisesti aika paljon kertoo. Eikä tämä kommentti liittynyt juurikaan sinuun vaan moneen muuhun kuka on tässä ketjussa, tai muualla pyytänyt näitä invitejä. Lähinnä huomion kiinnitti tuo yksi kaveri joka oli tehnyt tunnuksen vain tuota inviten pyyntöä varten.

Ei muistella pahalla! :)
 

Thierryboutseen

Well-known member
Liittynyt
16.5.2009
Viestit
104
Olisi kova into nähdä Kimin debyyttikauden 2001 kisoja ja ehkä tuolta RUsta löytyy? Jos joku innostuisi lähettämään mulle inviten sinne.
 

jaipperi

Well-known member
Liittynyt
15.1.2009
Viestit
185
Ajattelin tulla pyytämään inviten mutta jätetään väliin, on tämä sen verran säälittävää touhua.
 

JPM #42

Well-known member
Liittynyt
19.12.2007
Viestit
58
Hei!

Sattuisko olemaan ketään hyväsydämistä, joka viihtis lähettää mulle inviten? :ahem:
 

Quklis

oiyp)ia
Liittynyt
13.4.2008
Viestit
4119
Sijainti
Behind 7 proxys
RUsta sitten accountti menty poistamaan jostain syystä vaikkei saldo edes pahasti ollut miinuksella :dunno: Ei varoituksiakaan ole kuulunut. No jos jollakulla inviteä on ni saa toki lähettää..
 

raven

Active member
Liittynyt
7.7.2005
Viestit
37
Kysytäänpäs tässä:

Nyt kun nasset ei tuu enää edesmenneeltä U+ kanavalta, ja Indykin alkoi taas kiinnostamaan, niin tuleekos noi NASCAR ja Indycar kisat jakoon racing undergroundiin?

Jos tulee, ja jos jollakin on invite, niin voin vaikka kympin siitä maksaa.
 

Quklis

oiyp)ia
Liittynyt
13.4.2008
Viestit
4119
Sijainti
Behind 7 proxys
Kysytäänpäs tässä:

Nyt kun nasset ei tuu enää edesmenneeltä U+ kanavalta, ja Indykin alkoi taas kiinnostamaan, niin tuleekos noi NASCAR ja Indycar kisat jakoon racing undergroundiin?

Jos tulee, ja jos jollakin on invite, niin voin vaikka kympin siitä maksaa.
Sieltä löytyy ihan kaikkea mitä sinne laitetaan. Ainakin kaikki isot sarjat poikkeuksetta pitäisi löytyä. Pistivät vaan sitten sivut piiloon kävijöiltä :mad:
 

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Poistettiin sitten mun accountti RU:sta. Varoituksia ei tullut mihinkään ja saldo oli miinuksella 2 GB :jaska:.

Olisin kiitollinen jos joku lähettäisi invite koodin niin pääsisin taas nauttimaan autourheilusta. Itse olin jo onneksi omat koodit antanut pois :D
 

hesus christ

Well-known member
Liittynyt
19.4.2009
Viestit
120
Itsekin voisin RU:lle inviten haluta. Kiinnostaisi alkaa seuraamaan noita Ameriikan sarjoja ja tulevat yleensä sen verran huonoon aikaan ettei livenä pysty seuraamaan, saati että jostain löytäisi oikeasti hyvälaatuisen streamin.

Uppikaistaa on riittävästi, eli ei pitäisi ration kanssa tulla ongelmia kunhan vaan lataajia löytyy.

edit:

Kiitokset Azizille:thumbup: Ei tarvitse muiden lähetellä.

e2:
Ihan hyvät seedajat tuolla ainakin on. ~9 - 11Mt/s tulee IndyCaria HD:na. :cool:

...sitten kun joku vielä lataisikin, niin ei tarvitsisi heti ratiota pilata.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös