Sama tuli mieleen, tosin sattui tuolta säännöistä sellainen silmään ettei erikoiskokeita saa ajaa useammin kuin kahdesti. Jos tänään ajamatta jääneet ek:t lasketaan jossakin mielessä "ajetuiksi", niin ei siellä montaa ek:ta enää ole jotka voi tuplata. Tuskin siellä enää voi muita reittejä suunnitella...?SamiJ sanoi:Mahtaakohan tuossa olla vielä sellainen mahdollisuus, että järjestäjä lisää ek-kilometrejä muille päiville välttääkseen tuon pisteiden puolittamisen?
66% tulee täyteen jos kilometrejä saadaan 14 lisää. Eli esimerkiksi sunnuntain Mina Clavero voitaisiin hyvin ajaa kahteen kertaan.burb sanoi:Sama tuli mieleen, tosin sattui tuolta säännöistä sellainen silmään ettei erikoiskokeita saa ajaa useammin kuin kahdesti. Jos tänään ajamatta jääneet ek:t lasketaan jossakin mielessä "ajetuiksi", niin ei siellä montaa ek:ta enää ole jotka voi tuplata. Tuskin siellä enää voi muita reittejä suunnitella...?
Tuolla lukee, että kahdeksan kilometriä.Valde sanoi:66% tulee täyteen jos kilometrejä saadaan 14 lisää. Eli esimerkiksi sunnuntain Mina Clavero voitaisiin hyvin ajaa kahteen kertaan.
Joku muu varmasti muistaa paremmin, mutta jotenkin niin se meni, että Subaru käyttää startissa erittäin pieniä kierroksia. Jalka on pidettävä pois kaasulta, mutta muistaakseni jarru pitää olla pohjassa. Samalla ahtopaineet nousevat ja kun lähtö tapahtuu, niin jalka nostetaan vain jarrulta. Auto vaihtaa itse ykköseltä kakkoselle, mutta siitä eteenpäin kuskin pitää ruveta hoitamaan itse vaihtaminen.burb sanoi:Kerropas mitä Tomi siitä tarinoi, unohdin nimittäin laittaa lähetyksiä tallentumaan...
Jep. :thumbup:L4z! sanoi:Tuomisen ja Katajamäen kommenteille täysi kymppi.
Mun mielestä on hyvä että asiaa tulee keskustelumaisesti, eikä pelkästään Tuomisen sanomana jolloin asiantuntijalle jäisi vain murahtelut "joo", "kyllä, juuri näin" ja "aivan kuten sanoit".L4z! sanoi:Tuominen tietää rallista kaiken ja muistakin asioista. Hän on älykäs ja besserwisser, tyly ja säälimätön, mutta nöyrtyy naama irvistäen jääviksi (vaikka paremmin tietääkin), asiantuntijoiden edessä.
Öö.. mitä tarkoitat?L4z! sanoi:TV-lähetykset eivät salli Tuomisen täydellistä loistoa. Hän olisi parhaimmillaan selostaessaan tylysti ja kaikentietävästi, koska hän tietää parhaiten. Miksei voisi olla tylyä/realistista urheiluselostajaa???
Jep. :thumbup:L4z! sanoi:Tää Katajamäki on hyvä ja vakuuttava kommentaattori.
Sori, meni pointti ohi niin että viuhahti. Kehuitko vai haukuitko, vai oliko tuo olevinaan sarkasmia? Vaiko onko vika omassa ymmärryksessäni? No, eipä olisi ensimmäinen kerta sekään.L4z! sanoi:Tuomisen ja Katajamäen kommenteille täysi kymppi.
Tuominen tietää rallista kaiken ja muistakin asioista. Hän on älykäs ja besserwisser, tyly ja säälimätön, mutta nöyrtyy naama irvistäen jääviksi (vaikka paremmin tietääkin), asiantuntijoiden edessä.
TV-lähetykset eivät salli Tuomisen täydellistä loistoa. Hän olisi parhaimmillaan selostaessaan tylysti ja kaikentietävästi, koska hän tietää parhaiten. Miksei voisi olla tylyä/realistista urheiluselostajaa???
http://www.zone.ee/wrcmasters/analyzer.php?rally=6&results=1Ghetto sanoi:Ai jai... Kyllä Loeb menee kovaa. Bosse sano koostees et noi kaks ekaa pätkää on poikkeuksellisen rankkoja ja ehkä siten erilaisia kuin muut pätkät. Toivotaan et Suomipoikien vauhti vie paranee.
Missäs olis Live-seurantaa?
Ei oo tullut tallennettua sitä virolaisten nettisivua.
Loeb on ensimmäinen tiellä, mutta ei häviä mitään, koska alueella on kostea/sateinen ilma. Myös ajoissa ei näy mitään indikaatiota, että jäljessä ajavat hyötyisivät.Bowser sanoi:Auraako muuten Loeb tänään latua, vai välttikö hän kokonaan tien putsaajan hommat, kun perjantai peruttiin?