Arkipolli nummer två: Pesetkö kahvikupin?

Pesen kahvikuppini...

• Äänestäjiä yhteensä
    27

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Edellisessä duunissa mun kahvikupin pesi todella hyväpyllyinen blondinaaras. Nykyisessä keski-ikäinen iltasiivoaja. Kehitys on mennyt siis väärään suuntaan.
Moon antanut sille samalle blondinaarakselle rahat käteen palveluksista.
Ihan hyvät kyydit on sitten antanutkin.

Täytyy sanoa että ihan tarpeeseen tuli, ilman olis varmaan ns. "hirttäny ketjut kiinni", if ya know what I mean.

oldez

Well-known member
Juon teetä ja kahvia samasta kupista. Kahvitahrat lähtee ihan helposti verrattuna teetahroihin. Ne eivät lähde fairylla ja harjalla eivätkä astianpesukoneessa. Ainoastaan astianpesukoneaineella ja harjalla saa puhdasta jälkeä. Noin kerran viikossa pesen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Moon antanut sille samalle blondinaarakselle rahat käteen palveluksista.
Ihan hyvät kyydit on sitten antanutkin.

Täytyy sanoa että ihan tarpeeseen tuli, ilman olis varmaan ns. "hirttäny ketjut kiinni", if ya know what I mean.
Jos olet entisen töipaikkani naapurista ostanut markiiseja niin tämä skenaario on mahdollinen.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Yleensä yksi kuppi kelpaa sen päivän. Seuraavana päivän sitten uusi käteen ja vanha pesuun.

Tämä tieto varmaan aiheuttaa nyt maailmarauhan tai jotain.

Lunssila

Well-known member
Suunnittelen arkipolli-sarjasta Iijoki-sarjaan verrattavaa teosta.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Mulla ei oikeastaan ole käytössä yhtä ja ainoaa tiettyä kahvikuppia, vaan nautin kahvini usein siitä mikä sattuu käteeni kulloinkin osumaan. Välillä kahvia tulee juotua ihan perinteisestä keraamisesta kupista, toisinaan taas kertakäyttömukista ja kohtalaisen harvoin kattilasta. Kreiseimmilläni olen juonut kahvia naapurin postilaatikosta ja kerran tai kaksi hänen kainalostaan.

Koiruus

Well-known member
Sijainti
Tampere
Mulla ei oikeastaan ole käytössä yhtä ja ainoaa tiettyä kahvikuppia, vaan nautin kahvini usein siitä mikä sattuu käteeni kulloinkin osumaan. Välillä kahvia tulee juotua ihan perinteisestä keraamisesta kupista, toisinaan taas kertakäyttömukista ja kohtalaisen harvoin kattilasta. Kreiseimmilläni olen juonut kahvia naapurin postilaatikosta ja kerran tai kaksi hänen kainalostaan.
Pesikkö kainalot ensin?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yleensä yksi kuppi kelpaa sen päivän. Seuraavana päivän sitten uusi käteen ja vanha pesuun.

Tämä tieto varmaan aiheuttaa nyt maailmarauhan tai jotain.
Kyllä tolla Miss Maailma (no täällähän se, pölhö) haastattelussa pärjäis.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Voi itku ja poru nyt! Pannukahvetta tässä särpiessäin pätkähti mieleen, että aion toki laittaa mukin (Iittalan Teema, ilman sitä saatanan tarraa, hähä hää) käytön jälkeen tiskiin! Yhden käytön, koska *hirvieläimiä pohjalla* Huuhtasemallahan tästäkin selviytyis, mutta käytännöksi on muodostunut, että pannukahvin juonnin jälkeen kuppi eli muki menee aina tiskiin.