MikGo sanoi:Veikkaan 18-20. Ei Ferrarilla ole koskaan ollut mitään järjettömiä taktiikoita.
Peesaan. Kevyt ja voittoisa taktiikka.Charlie sanoi:Aivan väärä kan.... siis osasto! Nämä kuuluvat F1-vapaaseen.
Veikkaan kierrosta 14.
Tarkoittaako arvauksesi perään liitetty hymiö:Nasu sanoi:Kierros 4
Ehken vastaus on tuo d), eli hymiö kuvaa hymyni leveyttä kirjoittaessani tuota arvausta? Kimi ajoi kuluneilla renkailla noin 1.20 lauantai aamun harjoituksissa.....luultavasti 3 stopin taktiikan bensamäärällä, mutta luulen että Kimi pysähtyy vain 2 kertaa ja miihkali sen 3 kertaa!? Kyllä MS taistelee kovasti kärki paikoista heti Maclareneiden jälkeen...jota myös toivon........koska Alonso saisi jäädä todella kauas kärjestä.......mielikiinto loppukautta kohti paranisi :thumbup: Aika ääri rajoilla joutuu MS ajamaan saadakseen edes sen 3 paikan....mutta siihen hän kyllä on tottunutTörni sanoi:Tarkoittaako arvauksesi perään liitetty hymiö:
a) Et usko itse alkuunkaan omaan arvaukseesi?
b) Pelkäät kamalasti että olet kuitenkin väärässä ja haluat etukäteen pehmentää mokaasi?
c) Et hallitse hymiöiden käyttöä?
d) Joku muu, mikä?
Nasu sanoi:Ehken vastaus on tuo d), eli hymiö kuvaa hymyni leveyttä kirjoittaessani tuota arvausta? Kimi ajoi kuluneilla renkailla noin 1.20 lauantai aamun harjoituksissa.....luultavasti 3 stopin taktiikan bensamäärällä, mutta luulen että Kimi pysähtyy vain 2 kertaa ja miihkali sen 3 kertaa!? Kyllä MS taistelee kovasti kärki paikoista heti Maclareneiden jälkeen...jota myös toivon........koska Alonso saisi jäädä todella kauas kärjestä.......mielikiinto loppukautta kohti paranisi :thumbup: Aika ääri rajoilla joutuu MS ajamaan saadakseen edes sen 3 paikan....mutta siihen hän kyllä on tottunut
Tuo 14 on oikein. Kierros 15 alkoi siitä kun Schumi tuli varikolle (näkyi ruudussa), joten tuli sisään kierrokselta 14.WebSlave sanoi:Oikea vastaus: Michael tuli sisään kierrokselta 14. Live timing muuten näyttää silloin L15 pysähdysajan perässä. Eli tapelkaa mikä on oikea vastaus.
mikroi sanoi:Itse veikkaan kierroksia 5 - 7