Arvauspeli: Monennellako kierroksella Scum tulee varikolle ensimmäisen kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikroi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kierroksella 16 ja sen jälkeen muutamaa kierrosta pitempi stintti

Niin, ja ehdottomasti kolmella on liikentees.

Viimeksi muokattu:
10 kierroksen jälkeen.

Pysähdysmäärää ei kysytty, mutta jospa taktiikkanero Brawn on keksinyt jotain ennaltaarvaamattoman nerokasta ja Schumi on liikkeellä kuuden stopin taktiikalla, pysähdykset 10 kierroksen välein. :D

Riittääkö taktiikka voittoon, podiumiin vai jäädäänkö sillä kokonaan pistesijojen ulkopuolelle jää nähtäväksi ...

Nasu sanoi:
Tarkoittaako arvauksesi perään liitetty hymiö:

a) Et usko itse alkuunkaan omaan arvaukseesi?
b) Pelkäät kamalasti että olet kuitenkin väärässä ja haluat etukäteen pehmentää mokaasi?
c) Et hallitse hymiöiden käyttöä?
d) Joku muu, mikä?

Törni sanoi:
Tarkoittaako arvauksesi perään liitetty hymiö:

a) Et usko itse alkuunkaan omaan arvaukseesi?
b) Pelkäät kamalasti että olet kuitenkin väärässä ja haluat etukäteen pehmentää mokaasi?
c) Et hallitse hymiöiden käyttöä?
d) Joku muu, mikä?
Ehken vastaus on tuo d), eli hymiö kuvaa hymyni leveyttä kirjoittaessani tuota arvausta? Kimi ajoi kuluneilla renkailla noin 1.20 lauantai aamun harjoituksissa.....luultavasti 3 stopin taktiikan bensamäärällä, mutta luulen että Kimi pysähtyy vain 2 kertaa ja miihkali sen 3 kertaa!? Kyllä MS taistelee kovasti kärki paikoista heti Maclareneiden jälkeen...jota myös toivon........koska Alonso saisi jäädä todella kauas kärjestä.......mielikiinto loppukautta kohti paranisi :thumbup: Aika ääri rajoilla joutuu MS ajamaan saadakseen edes sen 3 paikan....mutta siihen hän kyllä on tottunut :p

lfb:n kanssa samoilla linjoilla. Ensimmäinen stoppi kierroksella 12 ja kolmen pysähdyksen taktiikka.

kierroksilla 10 ja 32 :wink:
Ja saattaapa vaihtaa jonkun renkaankin ehkä jossain kierroksella 36-42

Optimismillani ei ole mitään rajaa. Shumin ensimmäinen stoppi kierroksella 8. Varikolta takaisin kärkeen Trullin eteen. Vaatinee muutaman ns. onnistuneen kierroksen... :ahem:

Nasu sanoi:
Ehken vastaus on tuo d), eli hymiö kuvaa hymyni leveyttä kirjoittaessani tuota arvausta? Kimi ajoi kuluneilla renkailla noin 1.20 lauantai aamun harjoituksissa.....luultavasti 3 stopin taktiikan bensamäärällä, mutta luulen että Kimi pysähtyy vain 2 kertaa ja miihkali sen 3 kertaa!? Kyllä MS taistelee kovasti kärki paikoista heti Maclareneiden jälkeen...jota myös toivon........koska Alonso saisi jäädä todella kauas kärjestä.......mielikiinto loppukautta kohti paranisi :thumbup: Aika ääri rajoilla joutuu MS ajamaan saadakseen edes sen 3 paikan....mutta siihen hän kyllä on tottunut :p
:D

Oikea vastaus: Michael tuli sisään kierrokselta 14. Live timing muuten näyttää silloin L15 pysähdysajan perässä. Eli tapelkaa mikä on oikea vastaus. ;)

WebSlave sanoi:
Oikea vastaus: Michael tuli sisään kierrokselta 14. Live timing muuten näyttää silloin L15 pysähdysajan perässä. Eli tapelkaa mikä on oikea vastaus. ;)

Tuo 14 on oikein. ;) Kierros 15 alkoi siitä kun Schumi tuli varikolle (näkyi ruudussa), joten tuli sisään kierrokselta 14.

Ai ai kierroksella metsään mutta muuten meni juuri niinkuin oletinkin, renkaat meni jälleen kerran ja taistelulla muut takana paitsi mclarenit

mikroi sanoi:
Itse veikkaan kierroksia 5 - 7 :D

Väärin veikkasin :D

Yllättävän paljon oli Scumilla bensaa, olivatkin BridgeKiveltä antaneet vanukkaat Ferrarin alle :D