Arvostamasi forumilaiset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
en tiedä ketä arvostaisin enemmän kuin muita.. No en ainakaan niitä jotka ei arvosta mua! Kusen teidän aamupuuroon! :mad_old:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Arvostus on viime aikoina laskenut kuin lehmän häntä. Tuntuu, että fiksutkin tyypit on alkaneet toistaa itseään täällä. Ehkä pitäis arvostaa itseään sen verran, antais itselleen lomaa forumilta.

Käytännössä tietysti arvostan oikeassa elämässä tuntemiani forumisteja eniten. Pelkästään kolmen persoonan nimeäminen olisi mahdotonta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hyviä kolmen yhdistelmiä on muut jo postanneetkin. Niistä sopivasti yhdistelemällä ja ehkä listojen ulkopuolelta jonkun hahmon napaten tulisi varmaan mun top-3 kivasti kasaan.
Arvostus on viime aikoina laskenut kuin lehmän häntä. Tuntuu, että fiksutkin tyypit on alkaneet toistaa itseään täällä. Ehkä pitäis arvostaa itseään sen verran, antais itselleen lomaa forumilta.
En minä toistele itseäni, eilen join lonkeroa.
:mad: Enkä minä! :mad_old:

Nyt soi levy sit lätty ja kiekko
Näytä liitetiedosto 9448
...fiksutkin tyypit...
:doubtful: :idea: ...juu, unohtakaa koko juttu.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
en tiedä ketä arvostaisin enemmän kuin muita.. No en ainakaan niitä jotka ei arvosta mua! Kusen teidän aamupuuroon! :mad_old:
Ilmankos aamupuuro maistui pyöräilijän dopingnäytteeltä. :eek!:

Joskin arvostahan mä Jacquessia ja montaa muutakin sellaista, jotka täällä ovat jarnaanneet (=siis keskustelleet) kunnollisesti ja tunnollisesti vuosikausia. Toki myös uudempia hauskoja, värikkäitä hahmoja arvostan.

Paha tosiaan alkaa laittamaan järjestykseen tai valita vain kolme.

ps. Varmaan tuolta chätin puolelta löytynee selitys tai motivaatio tälle utelulle vai oliksi tää taas kylvöä? :doubtful:

Ace17

Acenteella
ps. Varmaan tuolta chätin puolelta löytynee selitys tai motivaatio tälle utelulle vai oliksi tää taas kylvöä? :doubtful:
Miten kummassa tulkitset tämän kylvöksi? Onko mielestäsi vuoden forumilainen -äänestyskin kylvöä? Korotetaan muita hahmoja toisten yläpuolelle?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Miten kummassa tulkitset tämän kylvöksi? Onko mielestäsi vuoden forumilainen -äänestyskin kylvöä? Korotetaan muita hahmoja toisten yläpuolelle?
Eikös kaikki mitä sää kirjoitat tulkita kylvöksi! :doubtful: Sitä paitti sehän oli kymysys...;)

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Polli pitää tulkinnoista tehdä! :ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Oisko paikallaan polli "Arvostelemasi forumilaiset" tjsp jossa saisi nimetä kolme eniten dissaamaansa :rolleyes:

Ace17

Acenteella
Eli mielestänne tämä toikki oli kylvöä, koska se olisi yhtä hyvin voinut olla dissaustoikki?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Eli mielestänne tämä toikki oli kylvöä, koska se olisi yhtä hyvin voinut olla dissaustoikki?
Minä en sanonut tuota. ;) Enkä sellaista ole väittänytkään!

Sitä paitsi. Itse ymmärrän tuon toisen toikin idean siten, että siinähän tunnustaisi ketä dissaa tai "dissaa". Sää ajattelet sen nyt jokseekin negatiivisesti...