Mirvalle terkut takas. :thumbup:- PekPoy: Tuttu jo ammoisilta ajoilta, naisenikin tykkää ja lähettelee terkkuja. Lakimies vailla verta.
Arvostus on viime aikoina laskenut kuin lehmän häntä. Tuntuu, että fiksutkin tyypit on alkaneet toistaa itseään täällä. Ehkä pitäis arvostaa itseään sen verran, antais itselleen lomaa forumilta.
Enkä minä! :mad_old:En minä toistele itseäni, eilen join lonkeroa.
:doubtful: :idea: ...juu, unohtakaa koko juttu....fiksutkin tyypit...
Ilmankos aamupuuro maistui pyöräilijän dopingnäytteeltä. :eek!:en tiedä ketä arvostaisin enemmän kuin muita.. No en ainakaan niitä jotka ei arvosta mua! Kusen teidän aamupuuroon! :mad_old:
Miten kummassa tulkitset tämän kylvöksi? Onko mielestäsi vuoden forumilainen -äänestyskin kylvöä? Korotetaan muita hahmoja toisten yläpuolelle?ps. Varmaan tuolta chätin puolelta löytynee selitys tai motivaatio tälle utelulle vai oliksi tää taas kylvöä? :doubtful:
Eikös kaikki mitä sää kirjoitat tulkita kylvöksi! :doubtful: Sitä paitti sehän oli kymysys...Miten kummassa tulkitset tämän kylvöksi? Onko mielestäsi vuoden forumilainen -äänestyskin kylvöä? Korotetaan muita hahmoja toisten yläpuolelle?
Tulkitaan, mutta ne ovat useimmiten virhetulkintoja ne!Eikös kaikki mitä sää kirjoitat tulkita kylvöksi! :doubtful: Sitä paitti sehän oli kymysys...
No niin varmaan onkin :ahem:Tulkitaan, mutta ne ovat useimmiten virhetulkintoja ne!
On jo pollattu:Polli pitää tulkinnoista tehdä! :ahem:
Minä en sanonut tuota. :wink:Oisko paikallaan polli "Arvostelemasi forumilaiset" tjsp jossa saisi nimetä kolme eniten dissaamaansa
Mutta tiesin, että ajattelit <3Minä en sanonut tuota. :wink:
Oisko paikallaan polli "Arvostelemasi forumilaiset" tjsp jossa saisi nimetä kolme eniten dissaamaansa
Mut ihan hyvin oisit svoinut...Minä en sanonut tuota. :wink:
Minä en sanonut tuota. Enkä sellaista ole väittänytkään!Eli mielestänne tämä toikki oli kylvöä, koska se olisi yhtä hyvin voinut olla dissaustoikki?