Arvosteluni F1-Forumilaisista.

Captain Howdy

Well-known member
Mun täytyy tunnustaa, etten uskonut tätä arvostelua olevan olemassakaan! Luulin, että meitä pidetään jännityksessä iäti.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
En olisi uskonut Yrjölää noin kaunaiseksi. Myönnän, että en ymmärtänyt hänen tyyliään ja mielettömän kiivasta otsikoiden tehtailua vuonna 2000 ja alkuvuodesta 2001. Pidin sitä täysin sekopäisenä. Annoin sen tulla julki ja tän siitä sitten saa, leimataan vajaaälyiseksi poliisiksi.

Täytyy vain todeta, että kyllä tuosta KY:stäkin moni asia paistoi heti läpi.

<small>[ 09-09-2003, 13:14: Message edited by: Norman ]</small>

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pohjolan tukipilarilla ei ole palloja, joten harkat jää tänään väliin. Jospa tulevilla ruhtinaallisilla veronpalautuksilla sitten ... wink

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
PohjanAkka:
Pohjolan tukipilarilla ei ole palloja, joten harkat jää tänään väliin. Jospa tulevilla ruhtinaallisilla veronpalautuksilla sitten ... wink
Minulla olisi pari uutta naisten palloa :)

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Loistavaa.

Kai kuitenkin muistit välissä painaa peukulla otsaasi kun kirjoitit?

Örfil

Guest
Mies, joka on tavannut neiti x:n, ei voi olla kuin oikeassa! :D

Harvinaisen viiltävä ja osuva arvostelu, joka siirrettäneen sellaisenaan Yrjiksen elämänkerran prologiin.

Knoukka

Well-known member
K.Yrjola:
jenan:
teinityttö, jonka maailma koostuu hevoshullun keskiaukeaman julisteen takana olevista kirjeenvaihtoilmoituksista, päivän musahiteistä sekä komeiden F1-kuskien silmäniskuista, kuten tuossa iässä pitää ollakin.
Ehtiihän sitä vielä.
Mä en kyllä tunnista tosta yhtään itteäni!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mutta eihän sinun pitäisikään vaan RK-62:sen!

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
No niin arvostelihan se K.Yrjola lopultakin joitakin forumilaisia..

Se,etten itse ollut listalla ei oikestaan ole edes minulle yllätys. Tuskin kovin moni täällä minua pystyy arvostelemaan, syy siihen on helppo:minusta voi olla vaikeata saada minkäänlaista kuvaa, jolla voisi arvostella.

Mutta oli hyvät arvostelut. Kiitokset K.Yrjolalle tästä arvostelusta.

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Kiitoskija wiiltäwistä kommenteista! En ottanu itteeni, vaikka aikamoinen image olenkin... :D

jenan

Kääkkä
KnowHow:
K.Yrjola:
jenan:
teinityttö, jonka maailma koostuu hevoshullun keskiaukeaman julisteen takana olevista kirjeenvaihtoilmoituksista, päivän musahiteistä sekä komeiden F1-kuskien silmäniskuista, kuten tuossa iässä pitää ollakin.
Ehtiihän sitä vielä.
Mä en kyllä tunnista tosta yhtään itteäni!
Ei se mitään, en minäkään! :p

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olin tippua tuolilta, kun havaitsin tämän toikin. Kuvittelin, että saamme odottaa KY:n arvosteluja ikuisuuteen asti. Toisaalta pieni painostus näytti tuottavan lopulta tulosta. :)

Arvosteluista sen verran, että aika monen voorumilaisen kohdalla KY:n näkemykset ovat saman tyyppisiä kuin meikäläisellä.

Kaikista koskettavin - nyyh - oli Dominicin 'arvostelu'...ja miksei myös Albert Oilin.

Kiitos KY hienoista arvosteluista - kannatti odottaa. :)

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Norman:
En olisi uskonut Yrjölää noin kaunaiseksi. Myönnän, että en ymmärtänyt hänen tyyliään ja mielettömän kiivasta otsikoiden tehtailua vuonna 2000 ja alkuvuodesta 2001. Pidin sitä täysin sekopäisenä. Annoin sen tulla julki ja tän siitä sitten saa, leimataan vajaaälyiseksi poliisiksi.

Hei relaa vähän Pöhlöerkki.

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
K.Yrjola:
Silkku:
Silkku hengaili Piritan kanssa kunnes koki valaistumisen nähtyään minut 'harminpaikka'- möötessä ja on sen jälkeen pohtinut kuka on se mies, jonka P hänelle hyväksyy.
Yeah, right... wink

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
K.Yrjola:
Kortteen Topi:
'Tepsukka' sais kirjoitella hyvin paljon enemmän kuin tätä nykyä. Paljon enämpi hei! Aiemmin kirjoitteli osuviin kohtiin stragetisesti oikein.
Ehkä tässä vielä innostuu joku päivä.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
jusban:
Norman:

Hei relaa vähän Pöhlöerkki.
Verenpaine edellisessä mittauksessa noin kk sitten 130/71. Ei tässä hirveesti paineita ehdi kasautumaan :D