Captain Howdy
Well-known member
Mun täytyy tunnustaa, etten uskonut tätä arvostelua olevan olemassakaan! Luulin, että meitä pidetään jännityksessä iäti.
Minulla olisi pari uutta naisten palloaPohjanAkka:
Pohjolan tukipilarilla ei ole palloja, joten harkat jää tänään väliin. Jospa tulevilla ruhtinaallisilla veronpalautuksilla sitten ... wink
Mä en kyllä tunnista tosta yhtään itteäni!K.Yrjola:
jenan:
teinityttö, jonka maailma koostuu hevoshullun keskiaukeaman julisteen takana olevista kirjeenvaihtoilmoituksista, päivän musahiteistä sekä komeiden F1-kuskien silmäniskuista, kuten tuossa iässä pitää ollakin.
Ehtiihän sitä vielä.
Ei se mitään, en minäkään!KnowHow:
Mä en kyllä tunnista tosta yhtään itteäni!K.Yrjola:
jenan:
teinityttö, jonka maailma koostuu hevoshullun keskiaukeaman julisteen takana olevista kirjeenvaihtoilmoituksista, päivän musahiteistä sekä komeiden F1-kuskien silmäniskuista, kuten tuossa iässä pitää ollakin.
Ehtiihän sitä vielä.
PohjanAkka:
Jospa tulevilla ruhtinaallisilla veronpalautuksilla sitten ... wink
Hei relaa vähän Pöhlöerkki.Norman:
En olisi uskonut Yrjölää noin kaunaiseksi. Myönnän, että en ymmärtänyt hänen tyyliään ja mielettömän kiivasta otsikoiden tehtailua vuonna 2000 ja alkuvuodesta 2001. Pidin sitä täysin sekopäisenä. Annoin sen tulla julki ja tän siitä sitten saa, leimataan vajaaälyiseksi poliisiksi.
Täytyy vain todeta, että kyllä tuosta KY:stäkin moni asia paistoi heti läpi.
Yeah, right... winkK.Yrjola:
Silkku:
Silkku hengaili Piritan kanssa kunnes koki valaistumisen nähtyään minut 'harminpaikka'- möötessä ja on sen jälkeen pohtinut kuka on se mies, jonka P hänelle hyväksyy.
Hei kato eek! eek! eek!Silkku:
Yeah, right... wink
Ehkä tässä vielä innostuu joku päivä.K.Yrjola:
Kortteen Topi:
'Tepsukka' sais kirjoitella hyvin paljon enemmän kuin tätä nykyä. Paljon enämpi hei! Aiemmin kirjoitteli osuviin kohtiin stragetisesti oikein.
Verenpaine edellisessä mittauksessa noin kk sitten 130/71. Ei tässä hirveesti paineita ehdi kasautumaanjusban:
Hei relaa vähän Pöhlöerkki.Norman:
En olisi uskonut Yrjölää noin kaunaiseksi. Myönnän, että en ymmärtänyt hänen tyyliään ja mielettömän kiivasta otsikoiden tehtailua vuonna 2000 ja alkuvuodesta 2001. Pidin sitä täysin sekopäisenä. Annoin sen tulla julki ja tän siitä sitten saa, leimataan vajaaälyiseksi poliisiksi.
Täytyy vain todeta, että kyllä tuosta KY:stäkin moni asia paistoi heti läpi.