Ashley!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Saat tästä virtuaaliviirin ja forumin "Korttipakan sekoittaminen ottamatta kortteja kotelosta" -palkinnon! Hiphei. Tulevat ansioista forumin historian tasottomimman päivän elvyttämisestä kunnon taitolentoon. Huikeeta! TÖTTÖRÖÖ!

Ja anteeksi. Oikeesti en tiennyt, että olet nainen. Se muuttaa koko homman oleellisesti. Eikä se ole mitään seksismiä, se on vaan seiftin pelaamista ja petsausta. Naisia pitää lähestyä nimittäin vähän eri tulokulmalla. Millä tulokulmalla sä tykkäät että sua lähestyttäis?

Kuti-kuti.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Näen näytöllä kirjaimia, mtuta aivojen kapasiteetti ei RIITÄ, RIITä; RIITÄ tulkitsemaan. Tai riittäisi, jos kiinnostaisi. Ehkä olisi syytä kiinnostaa, mutta kun ei vaan vittu-kiinnosta. Ei iity mitenkän kehekään, mutta kuitenkin.

Ihan liikaa kirjaimia, sormet teeke työtä käskettyä.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Ja anteeksi. Oikeesti en tiennyt, että olet nainen. Se muuttaa koko homman oleellisesti. Eikä se ole mitään seksismiä, se on vaan seiftin pelaamista ja petsausta. Naisia pitää lähestyä nimittäin vähän eri tulokulmalla. Millä tulokulmalla sä tykkäät että sua lähestyttäis?

Kuti-kuti.
Ashley taitaa olla nimenä sukupuolineutraali? Kauppatorilla kesällä englantilaiselle kollegalleni puhuin Ashleystä she-muodossa. Siihen tuo britti kommentoi, että luuli tyypin olevan mies. No viime viikolla kun hain Ashleyn lentokentältä, niin 99 prosenttisella varmuudella määritin hänet naiseksi.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ashley taitaa olla nimenä sukupuolineutraali? Kauppatorilla kesällä englantilaiselle kollegalleni puhuin Ashleystä she-muodossa. Siihen tuo britti kommentoi, että luuli tyypin olevan mies.
Kuulohärjö, luuli sun sanovan assgay.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Kuulohärjö, luuli sun sanovan assgay.
Ai sulla on myös kuulohärjö. Kirjoituksiesi perusteella olen melko varma, että kärsit myös lukihäiriöstä. Lukihäiriö on kuulemani mukaan liitetty fiksuihin ihmisiin. Sopii omassa mielessäni sinusta muodostamaani profiiliin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Itsehän olen hoksannut jo kauan sitten jps:n tekstissä välillä esiintyvien ylimääräisten kirjaimien aiheuttajan:

 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Itsehän olen hoksannut jo kauan sitten jps:n tekstissä välillä esiintyvien ylimääräisten kirjaimien aiheuttajan:
Mä en ole ikuna tullut toimeen kammettavien kanssa. Nyt kotona on ollut jonkin tovin pöytä PC särki, niin on ollut pakko käyttää tätä kammettavaa, sillä kirjoittaessa kursori paukahtaa satunnaisesti tie minne, eikä sitä aina havaitse tai viitsi korjata.

Sisäpaisti, en mä kissaa huolis ilmaisekskaan, vaan katsopa vaari tuota hauvaa, mi ikkunasta kurkistaa.

Tuo rotikka-merkkinen sylikoira avustaa usein myös näissä läppärikirjoitteluissa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
kirjoittaessa kursori paukahtaa satunnaisesti tie minne, eikä sitä aina havaitse tai viitsi korjata.
Mulla on toi sama ongelma pari kuukautta vanhalla kosketusnäyttökännykällä kirjoittaessa. Edelleenkin kirjoitan mieluummin tekstiviestit vanhalla kännykällä, kun tuolla uudella kirjoittaessa tuntuu viestin väkertäminen kestävän ikuisuuden. Eikä millä viiteis opetella. Kannettavalla kirjoittaessa tuntuu ennemminkin jäävän kirjaimia pois. Poikamaisen hellä kosketukseni näppäimistölle ei aina riitä.
 
Ylös