Ois nyt luullu, että sä edes disneyn sadut tunnet kun oot niin perfect age lapsi.Quasimodo, Quasimodoo... Kai jotain japsijuttui.. Jänskää.
Klassikkokirjallisuus ei ole tuttua?Quasimodo, Quasimodoo... Kai jotain japsijuttui.. Jänskää.
Lähdin lähestymään helpomman kautta.Klassikkokirjallisuus ei ole tuttua?
Aa tuo hahmo. En kyllä tuota seurannut koska olen enemmänkin Turtles poikia. Tykkäsin pukeutua aina silppuriksi. Shredder. :3 Pitäis kyl tehdä toikki aiheesta että "Kuinka monta kertaa on laillista vaihtaa nimimerkkiä" Sama asia kuin formuloissa et jos kerran vaihtaa kypärää niin se on banskua.. Mut foorumilla ei olla ainakaan tuossa asiassa niin "tosikkoi".Ois nyt luullu, että sä edes disneyn sadut tunnet kun oot niin perfect age lapsi.
Mä tykkään vieläkin.Tykkäsin pukeutua aina silppuriksi.
Sama.Mä tykkään vieläkin.
Soisin, ettei kuviani leviteltäisi täällä. Ei edes naamioituneena.kuva
?
Ei kun Julma nainen.Hullu tiedenainen?
No kyllähän se aina katselee tilanteita vähän liian sinivalkoisin lasein eikä näe kaikkia tapahtumia, mutta ennemmin tuota yli-innokasta hehkuttajaa kuuntelee kuin Saukkosta. Ei ole tullut käännettyä ääniä pois kuten ex-ministeri väittää tehneensä.Mertarannan kovin nyt muodikas dissaaminen. Voi hyvä luoja.
Kiittäkäämme siitä erästä ministeriä, jonka moukkamaisuudelle ei löydy rajoja.Mertarannan kovin nyt muodikas dissaaminen. Voi hyvä luoja.
Mertarantaahan on dissattu urheilu- ja etenkin kiekkopiireissä ysäriltä lähtien. Nyt sosiaalisen median murroksen myötä tämä "dissaus" on tavoittanut suuret massat ja saanut sieltä vastakaikua.Mertarannan kovin nyt muodikas dissaaminen. Voi hyvä luoja.
Arhinmäki on tässä asiassa perässähiihtäjä, eikä agitaattori.Kiittäkäämme siitä erästä ministeriä, jonka moukkamaisuudelle ei löydy rajoja.
Eipä sen hänen kyrpyyttään vähennä.Arhinmäki on tässä asiassa perässähiihtäjä, eikä agitaattori.
Äh. Miehellä alkaa vaan ikä painaa. Jutut alkaa olla kuluneita, eikä ole enää pelissä mukana niin kuin aikaisemmin. Koittaa paikata sitä kaikenlaisella möykällä ja melulla.Mertarantaahan on dissattu urheilu- ja etenkin kiekkopiireissä ysäriltä lähtien. Nyt sosiaalisen median murroksen myötä tämä "dissaus" on tavoittanut suuret massat ja saanut sieltä vastakaikua.
Niinpä. Siinä saa sitten valita, että katsooko ja uskooko itse näkemäänsä vai antaako Mertarannan viedä. Paikoin menee mahdottomuuksiin se tarve tuoda omaa erinomaisuuttaan esille. Voisi jättää välillä jotain katsojan omien havaintojen varaan.Äh. Miehellä alkaa vaan ikä painaa. Jutut alkaa olla kuluneita, eikä ole enää pelissä mukana niin kuin aikaisemmin. Koittaa paikata sitä kaikenlaisella möykällä ja melulla.