Olga
.
Niinpä tietysti.
Pari työkaveriain ovat avautuneet samanlaisesta ongelmasta. Tosin heillä kaapit täyttyy tyhjistä oluttölkeistä.Tyhjensin ja tyhjensin viikkokaupalla komeroita ja kaappeja aina kun aikaa oli ja kun seuraavan kerran sen oven avasin, se oli taas täynnä.
Joni mullekin tuli hengarista mieleen.Kaapit on täytetty Joneilla.
Tuossa taannoin söin ravintolassa jotain annosta joka olikin oikein hyvää. Viimeiseks vielä laappasin jämät lautasen reunalle ja siitä viimeinen haarukallinen suuhun. Eikös ollutkin iso väkevä pippuri siellä ja siihen puraisin. Koko ateria piloille. Paha maku jäi suuhun. Iso kyynel.Kokonaiset pippurit keitoissa ja kastikkeissa.
Mulla tuota varten olemassa ensiapulääke. Konjakki ja fhisu.Tuossa taannoin söin ravintolassa jotain annosta joka olikin oikein hyvää. Viimeiseks vielä laappasin jämät lautasen reunalle ja siitä viimeinen haarukallinen suuhun. Eikös ollutkin iso väkevä pippuri siellä ja siihen puraisin. Koko ateria piloille. Paha maku jäi suuhun. Iso kyynel.
Ei kait hyvinvarusteltu lääkekaappi ole mikään pahe?Antsa on fölipullomiähi.
Tosta tuli mieleen yks vanha vitsi, mutta jätän sen nyt kertomatta.Ei kait hyvinvarusteltu lääkekaappi ole mikään pahe?
En välttämättä halua tietää, että miten idioottina minua pidät, mutta voin vannoa Ylemmän Herran nimeen, että tuosta ei ole kyse.Ettei nyt olis käynyt niin, että koitatkin syödä makkarat ja nakit pakkauksineen? Se voisi selittää asian.
Makkaroiden ja nakkien kuorien nielemisvaikeus-syndrooma.Mä en ymmärrä mikä mulla on (lähes) aina makkaroiden ja joidenkin nakkien kuorien kanssa. Saan hädintuskin nieltyä ja ilman, että oksennan. Jopa niiden makkaroiden kanssa joissa se kuori ''kuuluu'' syödä niin on hankaluuksia. On ollut jo useana vuonna. Mikähän mussa on vikana?