Lunssila
Well-known member
Sen verran, että ovat helvetin raivostuttavia.Ymmärtääkö kukaan Trulliksen postauksia???
Sen verran, että ovat helvetin raivostuttavia.Ymmärtääkö kukaan Trulliksen postauksia???
Komp.Sen verran, että ovat helvetin raivostuttavia.
Olen 107% varma että Örfil ymmärtää. Koska mm. isänmaa. Ja osa suurempaa kokonaisuutta.Mä tarvitsen nyt fiksuilta ihmisiltä hieman ymmärrystä Ylen toimintaan. He eivät näytä alle 20-vuotiaden pronssipeliä! Tämä on järkytys. Yleensä aina mitalipelit (myös välierät) on näytetty. Vaikka siellä pelaisi Esko ja Juuso. Nyt, vain koska Kanada ei pelannut kyseisessä välierässä niin Yle koki sen liian vaikeaksi näyttää sitä peliä. Olisin ihan oikeasti katsonut kyseisen pelin. Yritin (ja yritän edelleen) ymmärtää tätä logiikkaa olla näyttämättä välierää jossa Kanada ei pelannut.
Suurempi järkytys on se, että pronssiottelua ei näytetä. Ei voi vttu soikoon olla näin vaikkeeta. En oikeasti ymmärrä. Olisin halunnut nähdä sen ja olin jo innostunut siitä, koska oma televisio-oppaani mukaan se olisi tullut.... Ymmärtääkö joku muu Yleä? Kyllä nyt pronssiottelu olisi pitänyt näyttää. Ja en kyllä varmana mene mihinkää streamiin joka pätkii 32 kertaa minuutissa ja kieli olis about varmaan ranska.... En muista koska mua olis potuttanut joku näin paljon.
Ei. Urheilusivulla ei ollut mitään mainintaa mistään lähetyksestä. Finaalin kyllä näytävät.Olisiko näkynyt Areenassa?
Minulla on vähintään tusinaa erilaista. Osa perheen perintönä epäilemättä jostain 60-luvulta. Ja ihan liikaa siihen nähden kuinka paljon tankotilaa on nykyisessä kämpässäni. Ei, en minäkään niitä muista ostaneeni, mutta kauppojen ulkopuolella olevista "ota tästä"-laatikoista olen joitakin poiminut.Henkarit on varsin mystisiä tavaroita. Harva sellaisia muistaa koskaan ostaneensa. Niitä vaan on tullut jostain. Äkkivilkaisulta mullakin on ainakin neljänlaisia henkkareita. Eiku henkareita.
Et ole yksin. Ostan aina kuorettomia nakkeja ja useimmiten kuorin grillimakkarat, joiden kuori on luonnonsuolta ja "kuuluu syödä". En jaksa paistaa niitä niin karrelle, että ne muuttuvat riittävän rapeiksi. Notskilla tai grillissä valmistetuista makkaroista pyydän aina ne mustimmat yksilöt nimenomaan kuoren takia. Syön makkaroita sisällön takia, en kuoren.Mä en ymmärrä mikä mulla on (lähes) aina makkaroiden ja joidenkin nakkien kuorien kanssa. Saan hädintuskin nieltyä ja ilman, että oksennan. Jopa niiden makkaroiden kanssa joissa se kuori ''kuuluu'' syödä niin on hankaluuksia. On ollut jo useana vuonna. Mikähän mussa on vikana?
Lasten jääkiekkoturnauksessa kaksi hävinnyttä porukkaa nahistelee pronssista. Oli varmaan jotain tärkeämpää näytettävää just silloin. Ponterosa, Emmerdalen uusinta tai Ostostv.Se on vaan urheilua, ei maailma romahda vaikkei sitä sattuis näkemään.
Elä vittuile, kun et ossoo.Olen 107% varma että Örfil ymmärtää. Koska mm. isänmaa. Ja osa suurempaa kokonaisuutta.
Ohjelma joka tuli 22-23 oli Seksiaddiktiivien tunnustuksia. Se, onko tämä tärkeämpää kuin jääkiekko-ottelu niin voidaan olla kahta mieltä.Lasten jääkiekkoturnauksessa kaksi hävinnyttä porukkaa nahistelee pronssista. Oli varmaan jotain tärkeämpää näytettävää just silloin. Ponterosa, Emmerdalen uusinta tai Ostostv.
Ihan kiva, että en ole asian kanssa yksin.Et ole yksin. Ostan aina kuorettomia nakkeja ja useimmiten kuorin grillimakkarat, joiden kuori on luonnonsuolta ja "kuuluu syödä". En jaksa paistaa niitä niin karrelle, että ne muuttuvat riittävän rapeiksi. Notskilla tai grillissä valmistetuista makkaroista pyydän aina ne mustimmat yksilöt nimenomaan kuoren takia. Syön makkaroita sisällön takia, en kuoren.
Kannattaa perustaa jokin vertaistukiryhmä. Anonyymit Nielemisvaikeuksiset Uudellamaalla ja muualla Suomessa eli ANUS ry.Ihan kiva, että en ole asian kanssa yksin.
Varmasti siihen meni vähemmän veroeuroja. Mii soo häpi.Ohjelma joka tuli 22-23 oli Seksiaddiktiivien tunnustuksia. Se, onko tämä tärkeämpää kuin jääkiekko-ottelu niin voidaan olla kahta mieltä.
Emsu tulee maikkarilta, paitsi tällä viikolla se on tauolla. Joka tietty on sekoittanut elämäni täysin.Oli varmaan jotain tärkeämpää näytettävää just silloin. Ponterosa, Emmerdalen uusinta tai Ostostv.