Ok. No mut onneks Ostostv tulee Yleltä.Emsu tulee maikkarilta, paitsi tällä viikolla se on tauolla. Joka tietty on sekoittanut elämäni täysin.
Ok. No mut onneks Ostostv tulee Yleltä.Emsu tulee maikkarilta, paitsi tällä viikolla se on tauolla. Joka tietty on sekoittanut elämäni täysin.
Vieläkö Arvi Lind juontaa sitä?Ok. No mut onneks Ostostv tulee Yleltä.
Minkä takia kaikesta pitää aina vetää jotain ''hauskaa'' läppää? :doubtful:Kannattaa perustaa jokin vertaistukiryhmä. Anonyymit Nielemisvaikeuksiset Uudellamaalla ja muualla Suomessa eli ANUS ry.
Koska elämä on ankeaa ilman.Minkä takia kaikesta pitää aina vetää jotain ''hauskaa'' läppää? :doubtful:
On on. Urheilua olen kokeillut itsekin.Seksi vs. urheilu. Nyt on paha.
Koska tämä on F1-Forum.Minkä takia kaikesta pitää aina vetää jotain ''hauskaa'' läppää? :doubtful:
Sama.Minkä takia kaikesta pitää aina vetää jotain ''hauskaa'' läppää? :doubtful:
Jei, joku on mun kaa samaa mieltä jostain. ^_^
Torille?Jei, joku on mun kaa samaa mieltä jostain. ^_^
Eiks tohon oo joku kuvakin?[SUP][/SUP]
Torille?
Ei. Ei ainkakaan lievää sivistystä ja tilannetajua omaavan henkilön mielestä ja puolesta.Eiks tohon oo joku kuvakin?
Joo heti välittömästi.[SUP][/SUP]
Torille?
Kaivappa framille.Eiks tohon oo joku kuvakin?
Ja lisäksi on puhunut sangen ilkeään sävyyn em. meemissä esiintyvän lipunheiluttelijan ulkonäöstä. Uskon toki sen tosin olleen silkkaa ajattelemattomuutta tai vähän erikoisehkoa huumoria. Sivistynyttä se ei kuitenkaan ole.Jonkun mielestä ilmassa vois olla ripaus komiikkaa ynnä ironiaa kun sivistystä peräänkuuluttaa hahmo joka ei vaikuta tuntevan suurinta osaa kielemme murresanoista.
Kroppasi on tajunnut että Atrillit ja Campingit on sellaista jauhopaskea jota ei ravinnoksi voi kutsua kuin viimeisessä hädässä?Mä en ymmärrä mikä mulla on (lähes) aina makkaroiden ja joidenkin nakkien kuorien kanssa. Saan hädintuskin nieltyä ja ilman, että oksennan. Jopa niiden makkaroiden kanssa joissa se kuori ''kuuluu'' syödä niin on hankaluuksia. On ollut jo useana vuonna. Mikähän mussa on vikana?
Kroppasi on tajunnut että Atrillit ja Campingit on sellaista jauhopaskea jota ei ravinnoksi voi kutsua kuin viimeisessä hädässä?
Miksi mä oon aina jälkijunassa?