Niin se vaan valitettavasti on. Uusimassa TM:ssä on aiheesta juttu. TM:n testaamat parhaat valot on ollut vuoden 1997 9-5 Saabissa.Tokkopa asia lie aivan noin.
Joop. Ei saanut xenoneja, on Ledit. Lähivalot on ihan hyvät mutta kaukovalot on ihan paskat. Edellisessä oli ihan hemmetin hyvät valot ja pimeessä oli tosi mukava ajaa, mutta nykyisellä ei kyllä uskalla lähteä ajamaan 10 tuntia pohjoisen pimeillä teillä.Oikeastiko? Eikö ole bi-xenonit?
No voi helvettiläinen. Valot on mun mielestä turvallisuuteen vaikuttava asia, ja nyt niistä nipistellään.:thumbfh:Niin se vaan valitettavasti on. Uusimassa TM:ssä on aiheesta juttu. TM:n testaamat parhaat valot on ollut vuoden 1997 9-5 Saabissa.
Joop. Ei saanut xenoneja, on Ledit. Lähivalot on ihan hyvät mutta kaukovalot on ihan paskat. Edellisessä oli ihan hemmetin hyvät valot ja pimeessä oli tosi mukava ajaa, mutta nykyisellä ei kyllä uskalla lähteä ajamaan 10 tuntia pohjoisen pimeillä teillä.
Kop. Ja suuri osa ajelee taajamissa, joissa katuvalot.Asian tola lienee juuri näin.
Mulla on kolmekin vasaraa, enkä koe olevani erityisen varakas. Jopa päinvastoin nykyään.Jos jonkun tuotteen jostain ominaisuudesta tehdään mahdollisimman hyvä, ei kenelläkään ole vara ostaa sitä.
Mulla on vaan jotain leluvasaroita ja korkinavaajavasaroita, koska mulla on ominaisuutena hukata ja unohtaa niitä työmaille samalla prosentilla kuin mittanauhoja ja mattoveitsiä.Mulla on kolmekin vasaraa, enkä koe olevani erityisen varakas. Jopa päinvastoin nykyään.