Asioita, jotka tekis mieli hankkia 2.0

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Olen saanut jäljitettyä yhden firman joka on kerran asentanut lisävalot Mondeoon. Koko päivän homma ja maksaa yhteensä noin 1000 euroa. Olisin mä sen tonnin tai kaksikin voinut maksaa enemmän että olisi saanut vakiona kunnon valot.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Olen saanut jäljitettyä yhden firman joka on kerran asentanut lisävalot Mondeoon. Koko päivän homma ja maksaa yhteensä noin 1000 euroa. Olisin mä sen tonnin tai kaksikin voinut maksaa enemmän että olisi saanut vakiona kunnon valot.
Mulla oli ensimmäisessä Mondeossani tosi hyvät ja kauas näyttävät H1-halogeenikaukovalot. Eikä siinä autossa muuta ole mainittavaa valoista, paitti olemattomat sumuvalot

Nykyisessä Mondeossa on tietenkin sumuvalot edessä ja takana, mutta niiden lisäksi kaarrevalot, lähestymisvalot, kääntyvät ajovalot ja automaattivalot. On siinä autossa valoja, mutta kaukovalot eivät ole ehkä aivan yhtä hyvät, kun 1998 mallissa olivat. Vanhanajan halogeenit kuitennii.

Ja kyllä näillä nykyisillä pärjään. Lisäkaukovalot ovat käyneet mielessä, mutta katsotaan rauhassa nyt? Kääntyvistä ajovaloista en oikein osaa sanoa sitä, enkä tätä.

Mutta nuo kaarrevalot ovat varsin mainiot. Valaisevat pimeään aikaan mm. parkkiruutuun ajamisen tosi hyvin.

Ja automaattivalot antavat auton järjestelmälle vallan päättää milloin voi käyttää kaukovaloja, ja että käytetäänkö takavaloja, vai ei. Ei kai siinä?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Olen saanut jäljitettyä yhden firman joka on kerran asentanut lisävalot Mondeoon. Koko päivän homma ja maksaa yhteensä noin 1000 euroa. Olisin mä sen tonnin tai kaksikin voinut maksaa enemmän että olisi saanut vakiona kunnon valot.
Kallista puuhaa valojen laitto.

Pimeänäkölaitteet taitaisivat tulla halvemmaksi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Omar-munkit ovat ehkä makeimpia eineitä, joita olen kuunaan pistänyt ääntä kohti.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Olen saanut jäljitettyä yhden firman joka on kerran asentanut lisävalot Mondeoon. Koko päivän homma ja maksaa yhteensä noin 1000 euroa. Olisin mä sen tonnin tai kaksikin voinut maksaa enemmän että olisi saanut vakiona kunnon valot.
Tuli toinen tarjous... 1300 euroa.
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
Tuli toinen tarjous... 1300 euroa.
Boschin halogeenikannut tyyliin satasella. Heräte ajovaloista ja virta akulta. Tunti askartelua. Ihan hyvä tuntiliksa ja valot reilusti paremmat kuin mitkään orkkispitkät. Onhan noita 400e/kpl valojakin, jolloin tuon 1000-1300 asennushinta perusteltu. Onhan siinä säätökin ja reklamaatiovara ammattimaisesti tehdessä.
 
Ylös