Ihan pelin avaus oli tämä asunto ja postaus. Mielummin saunallinen kerrostaloasunto, jos ja kun noilta kulmin joskus tarjolle tullee. Eikä asialla kiire ole.-76 rivari. Hmm... Aika ongelmallisia moni tollasista. Mitä mieltä Puolipöhkö?
Tiiätkö sappikiven? No pizzakivellä ei ole mitään tekemistä sappikivien kanssa.Jonain kauniina päivänä mä vielä kehtaan kysyä ihan suoraan, että mikä ihme tuo pizzakivi oikein on. Ehkäpä esim. ensi torstaina.
Pizzakivi on vuolukivimöykky, josta vuollaan kivilastuja pizzan sekaan.Jonain kauniina päivänä mä vielä kehtaan kysyä ihan suoraan, että mikä ihme tuo pizzakivi oikein on. Ehkäpä esim. ensi torstaina.
Pizzakiven tiedän, mutta Sousvide-sirkulaattori on hieman epäselvä laite kyllä nyt. Vissiin kuitennii liittynee grillaamiseen? Enpäs googleta. Nyt.Jonain kauniina päivänä mä vielä kehtaan kysyä ihan suoraan, että mikä ihme tuo pizzakivi oikein on. Ehkäpä esim. ensi torstaina.
Ei liity, vaan ruoan kypsentäminen esim. öljyssä tyhjiöpakkauksessa, joka taasen on kuumassa vedessä. Masterchefissä tehdään usein noin ruokaa.Pizzakiven tiedän, mutta Sousvide-sirkulaattori on hieman epäselvä laite kyllä nyt. Vissiin kuitennii liittynee grillaamiseen? Enpäs googleta. Nyt.
Toivottavasti ei myöskään oo sukua virtsakiville.Tiiätkö sappikiven? No pizzakivellä ei ole mitään tekemistä sappikivien kanssa.
Pizzakivi laitetaan pizzan päälle ettei tuuli vie.Jonain kauniina päivänä mä vielä kehtaan kysyä ihan suoraan, että mikä ihme tuo pizzakivi oikein on. Ehkäpä esim. ensi torstaina.
Ai oikeasti? Kaikkea ne kyllä keksii.Pizzakivi on vuolukivimöykky, josta vuollaan kivilastuja pizzan sekaan.
Komp.Iso grillipannu induktioliettä varten
Pizzakivi grilliin/uuniin
Nopea lämpömittari pihvejä varten
Laserlämpömittari
Sousvide-sirkulaattori
Tyhjiöpakkauslaite
Neljä ekaa varmaan tulee hankittua aika nopeasti.. Sirkulaattorista olen haaveillut jo jonkun aikaa.
Tuo tietyllä tapaa kiinnostaisi. Muutaman ajan pitäisi pitää vuokralla, jos asujia sinne olisi vaikka. Sitten myöhemmin joskus itse mahdollisesti? Jahka.
-76 rivari. Hmm... Aika ongelmallisia moni tollasista. Mitä mieltä Puolipöhkö?
No mitäs tässä.
t.PuoliPöhkö.
Älä koske mun rakenteisiin!*koskee*
Tuohan sopii myös ihmisiin.Jäi sanomatta, että 70-lukulaiset on kaikkein yleisongelmaisimpia.
- Alapohja piiputtaa
- sokkelit piiputtaa
- ulkoseinien alapäät piiputtaa
- sisäilma piiputtaa
- tasakatot piiputtaa
- putket piiputtaa
- ihan kaikki piiputtaa, joskus tuntuu, että osattiinko tuolloin tehdä yhtään mitään oikein!