Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Makkonen

Guest
Muutama viikko sitten ostin uuden vahvistimen. Nyt tekisi mieli ostaa myöskin uudet etukaiuttimet. Mut sepäs onkin sitten vielä vaikeampi valinta kuin vahvarin osto. Liikaa vaihtoehtoja.

Sue_me

Well-known member
Pilkkua täällä ainakin nussitaan, jollei muuta..

Makkonen

Guest
S.A sanoi:
Läppäriä tekee aina välillä mieli.
Ja mua kaduttaa että vaihdoin pöytäkoneen läppäriin.
Noh, läppäri jää vielä käyttöön, mutta rinnalle ostan jossain vaiheessa pöytäkoneen.

Estate

Well-known member
S.A sanoi:
Läppäriä tekee aina välillä mieli.
Olen tässä
noita pienepiä läpääreitä katsellut, joita oikeasti viitsisi raahata mukanakin. 12.1" tuumaisilla näytöillä varustettuja lähinnä.

LG:n ihq pinkki E200 olisi tietysti aika makea, mutta hintaa taisi olla halvimmassakin kaupassa 868 euroa. Vielä en ole tätä päässyt missään näpräilemään, mutta Verkkokaupassa pitäisi tuota olla esillä Helsingissäkin. Ehkäpä käväisen siellä.

MSI VR201 vaikuttaisi ihan asialliselta laitteelta, sen saisi noin 800 euroon. En ole kuitenkaan vielä keksinyt, missä sitä olisi sopivan matkan päässä myynnissä, jotta voisi mennä hiukan kokeilemaan.

Giganttissa olisi 12-tuumaiselle Adventille nettihintana 649 euroa ja kävinkin tuossa eilen paikallisessa liikkeessa sitä hiplailemassa. Ihan mukavan kokoinenhan se on ja yllättävän hyvin sujui sillä kirjoituskin, mutta akku ei taida olla kovin kummoinen. Siinä ilmoitettu akunkesto oli kai 2 tuntia, noissa kahdessa ylemmässä 3.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.

Tekisi mieli, mutta maksaa noin 4 x liikaa (ovh lienee äpout 4700 erkkiä).

No, onhan mulla toi - ja siihen on tyytyminen jatkossakin (nälkä kasvaa silti syödessä):

Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
*kuolaa*

Oon itsekin harkinnut monta kertaa järkkärin ostoa mut ei oo vaan pystynyt perustelemaan itselleen tuota budjettilovea, jonka tuo aiheuttaisi. Kun ei ihan kelvottominta järkkäriä viitsisi hankkia eikä kelvollista raaski hankkia, niin jää sitten hankkimatta.

Estate

Well-known member
Laitetaas vielä kuvat

LG E200-ACCPV

MSI VR201

Advent 12"