Asioita, jotka tekis mieli hankkia

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
ny ku tuallaasen kunnon miähen löysinki sieltä suomesta niin:
oma lentokone ja lentolupakirja tai lentäjä ja lupa laskeutua vaasaan aina ku haluan. ja paljon tomaattimehua ja pringles sipsejä sinne lentokoneeseen. ja tupakointi lupa. ja shamppista ja olutta. siinäpä se.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
ny ku tuallaasen kunnon miähen löysinki sieltä suomesta niin:
oma lentokone ja lentolupakirja tai lentäjä ja lupa laskeutua vaasaan aina ku haluan. ja paljon tomaattimehua ja pringles sipsejä sinne lentokoneeseen. ja tupakointi lupa. ja shamppista ja olutta. siinäpä se.
No eihän siinä sitten mitään. Hankkii vaan!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
No eihän siinä sitten mitään. Hankkii vaan!
nii muuten olis jo muttaku en mä tiedä onko siinä jotain turvallisuusriskejä jos mä haluan polttaa sielä koneessa...?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
nii muuten olis jo muttaku en mä tiedä onko siinä jotain turvallisuusriskejä jos mä haluan polttaa sielä koneessa...?
Ei oo. Ennenkuin tää ituhippien ja muiden marmattajien kotkotus koneessa polttamisen kieltämiseksi alkoi, lentokoneissa poltettiin ihan yleisesti.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei oo. Ennenkuin tää ituhippien ja muiden marmattajien kotkotus koneessa polttamisen kieltämiseksi alkoi, lentokoneissa poltettiin ihan yleisesti.
no se ei nyt kyloikeesti oo varmaan siistiä jos joku kömäjäis vieres jonku 5h lennon... :eek:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Tollanen olis ihan kiva...

Ei vaan taida toteutua tässä elämässä. Veromuutoksen jälkeen 175 000e/kpl. :thumbfh:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
no se ei nyt kyloikeesti oo varmaan siistiä jos joku kömäjäis vieres jonku 5h lennon... :eek:
No siis niissähän oli erilliset tupakkipaikat. Ei niissä sekaisin tupakoitsijat olleet muiden kanssa. Tupakkitila oli koneen perällä ja ilmanvaihto järkätty niin, että savu meni siitä taaksepäin.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
No siis niissähän oli erilliset tupakkipaikat. Ei niissä sekaisin tupakoitsijat olleet muiden kanssa. Tupakkitila oli koneen perällä ja ilmanvaihto järkätty niin, että savu meni siitä taaksepäin.
joo... tietysti mun koneessa saa polttaa missä vaan. mut maahan ei saa karistaa ku on kokolattiamatto.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Tommahaluun:

Janoi:

Näitäkii:

Jasitkuvielä:

:D
Niinku!!!! en oo mikää vanaatikko kun kaverit vaan pakotti postaamaan tähän toikkiin :frank:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
joo... tietysti mun koneessa saa polttaa missä vaan. mut maahan ei saa karistaa ku on kokolattiamatto.
YÖK! Lara polttaa tupakkia. :yuck: :yuck: :yuck:

Niinhän se menee lapsilla, tissi, tutti, tupakki.:thumbfh: