Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Semmonen takki tekis mieli hankkia. Tietäs vaan millanen.
Mä tiedän, sun sisäinen Elvis kaipaa esiintuloa. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Semmonen takki tekis mieli hankkia. Tietäs vaan millanen.
:ahem: :ahem: :ahem:Miguel sanoi:Mä tiedän, sun sisäinen Elvis kaipaa esiintuloa. :ahem:
Vellu sanoi:panssarivaunu harrastustoimintaa varten. Ehkei tuo nyt ihan heti toteudu hellasärön vuoksi.
Semmonen, millä vetelis viikkaria kuus-nolla.Runar ja Kyllikki sanoi:Semmonen tankki tekis mieli hankkia. Tietäs vaan millanen.
:ahem: :ahem: :ahem:Vellu sanoi:Semmonen, millä vetelis viikkaria kuus-nolla.
No eihän siinä sitten mitään. Hankkii vaan!lara sanoi:ny ku tuallaasen kunnon miähen löysinki sieltä suomesta niin:
oma lentokone ja lentolupakirja tai lentäjä ja lupa laskeutua vaasaan aina ku haluan. ja paljon tomaattimehua ja pringles sipsejä sinne lentokoneeseen. ja tupakointi lupa. ja shamppista ja olutta. siinäpä se.
nii muuten olis jo muttaku en mä tiedä onko siinä jotain turvallisuusriskejä jos mä haluan polttaa sielä koneessa...?Runar ja Kyllikki sanoi:No eihän siinä sitten mitään. Hankkii vaan!
Ei oo. Ennenkuin tää ituhippien ja muiden marmattajien kotkotus koneessa polttamisen kieltämiseksi alkoi, lentokoneissa poltettiin ihan yleisesti.lara sanoi:nii muuten olis jo muttaku en mä tiedä onko siinä jotain turvallisuusriskejä jos mä haluan polttaa sielä koneessa...?
no se ei nyt kyloikeesti oo varmaan siistiä jos joku kömäjäis vieres jonku 5h lennon...Runar ja Kyllikki sanoi:Ei oo. Ennenkuin tää ituhippien ja muiden marmattajien kotkotus koneessa polttamisen kieltämiseksi alkoi, lentokoneissa poltettiin ihan yleisesti.
No siis niissähän oli erilliset tupakkipaikat. Ei niissä sekaisin tupakoitsijat olleet muiden kanssa. Tupakkitila oli koneen perällä ja ilmanvaihto järkätty niin, että savu meni siitä taaksepäin.lara sanoi:no se ei nyt kyloikeesti oo varmaan siistiä jos joku kömäjäis vieres jonku 5h lennon...
joo... tietysti mun koneessa saa polttaa missä vaan. mut maahan ei saa karistaa ku on kokolattiamatto.Runar ja Kyllikki sanoi:No siis niissähän oli erilliset tupakkipaikat. Ei niissä sekaisin tupakoitsijat olleet muiden kanssa. Tupakkitila oli koneen perällä ja ilmanvaihto järkätty niin, että savu meni siitä taaksepäin.
YÖK! Lara polttaa tupakkia. :yuck: :yuck: :yuck:lara sanoi:joo... tietysti mun koneessa saa polttaa missä vaan. mut maahan ei saa karistaa ku on kokolattiamatto.