Mä teen aina noin, kaupassa. Pakkohan se on kokeilla edes savenvalannan vuoksiIlman muutahan wc-pönttö pitäisi koeajaa jo ennen ostopäätöksen tekoa.
Kuinkahan kävisi kun päräyttäis tohon Pirkkalan Baukkariin ja vetäis jakuesmaisesti kolmekiloisen donitsin johonkin esittelypönttöön?Mä teen aina noin, kaupassa. Pakkohan se on kokeilla edes savenvalannan vuoksi
Pääsisit Yöutubeen kilpailemaan katsojaennätyksistä Gangnam Stylen kanssa.Kuinkahan kävisi kun päräyttäis tohon Pirkkalan Baukkariin ja vetäis jakuesmaisesti kolmekiloisen donitsin johonkin esittelypönttöön?
Joutuisko putkaan vai naurunalaiseksi?
Meillä ammattipiireissä suuttimia kutsutaan pakoputkiksi.vesi ei sen lailla tule "reunan alta" vaan suuttimista
Onpas todella hidas :nope:Seuraavaksi hankin siihen suutinpeliin tommosen, loppuu ne kolinat:
http://www.youtube.com/watch?v=wvqOUCzAX1Q&t=1m0s
Onpas todella hidas :nope:
Aattele nyt, kun oon edellisellä vessareissulla käynyt kusella ja sitten oot seuraavalla kerralla menossa ns. isolle hädälle, niin joudut odottamaan sen toistakymmentä sekuntia, että tuo pöntön rengas laskeutuu alas asti. Johan siinä kovemmassa hädässä ehtii turahtaa paskat housuun. Ei ole kyllä käytännöllisyyttä mietitty yhtään. :thumbfh:
Noh CNC-juttua ei heti kuullu. Ehkä teen tänne vapaalle uuden toikin ja kerron mitä olen itse saannut aikaiseksi. Noille alan foorumeille ei ole mukava kirjoittaa kun siellä heti vittuillaan alan aloittajat helvettiin. Jos saan aikaiseksi ketjun avauksen jälkeen tehtyä järkevän teksin, niin ehkä joku voisi sitä hyödyntää. Koko asia ei ole kovinkaan monimutkainen ja on mielestäni jokaisen tee-se-itse-miehen toteutettavissa.kysympä ihan huvikseni täältä onko kellään tietoa kotikonstein CNC:stä? Omistan jo aiemmin kiinalaisia syteemejä, Mutta kiinnostusta olis ostaa jotain tätä http://www.ebay.com/itm/CNC-Kit-3Axis-MA860H-Stepper-Driver-7-2A-5-Axis-Breakout-Interface-Board-Cable-/281094520019?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item417289fcd3
Edit: jos joku harrastaa samaa vaikka noilla kiinalaisilla, olisi mukava vaihtaa kokemuksia.
Sorvaamaanko meinaat ruveta?Noh CNC-juttua ei heti kuullu. Ehkä teen tänne vapaalle uuden toikin ja kerron mitä olen itse saannut aikaiseksi. Noille alan foorumeille ei ole mukava kirjoittaa kun siellä heti vittuillaan alan aloittajat helvettiin. Jos saan aikaiseksi ketjun avauksen jälkeen tehtyä järkevän teksin, niin ehkä joku voisi sitä hyödytää. Koko asia ei ole kovinkaan monimutkainen ja on mielestäni jokaisen tee-se-itse-miehen toteutettavissa.
Sorvankylän pikkaset kappelit tuoksahtaa ny...Sorvaamaanko meinaat ruveta?
Just tuota ja olen miltein vuoden tehnyt ihan kaiken omalta sunnitteluta posilukien moottorinohjauksen elektorniikkaa (halpa ebay-mailli). Virheitä on myös seassa joista olen oppinut. Mutta systeemi toimii nykyään loistavsti, mutta sen rakentamiseen on liittynyt selittämättömiä tapauksia. hintaa tuli noin 140€ ja työstettävä alue ~(X 39cm x Y 45 cm x Z 23cm) tarkkuus 0.015 mmSorvaamaanko meinaat ruveta?
Voi ko. menetelmällä jyrsiäkin. Tai porata. Kuinka vaan.Sorvaamaanko meinaat ruveta?