Asioita, jotka tekis mieli hankkia

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Voi ko. menetelmällä jyrsiäkin. Tai porata. Kuinka vaan.
Tietääkseni äiteemuori oli viimeisenä työtehtävänään cnc-jyrsimellä hommissa. Eipä ole tiedot eikä taidot periytyneet. Paljon on yksinkertaisempia koneet joilla itse työskentelen.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Ja samaa laitetta vähän muuttamalla saa helpolla tehtyä 3D-printterin. Itse olen ennemmin jyrsimen kannalla koska printaamalla ei saa lainkaan kestävää palikkaa. Nykyään siihen taitaa vähintää 0,5 miljonaa maksavat laitteet pystyä. Halpojen koneiden kappaleet käytännössä musertuu käsiin.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Pieni puinen talo/mökki mukavuuksin (vesijohto+viemäri+sähkö) kuuloetäisyydellä kantatiestä 63 väliltä Ullava - Evijärvi. Tai vastaava mökkönen valtatie 13:n varrelta väliltä Kaustinen - Perho.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Pieni puinen talo/mökki mukavuuksin (vesijohto+viemäri+sähkö) kuuloetäisyydellä kantatiestä 63 väliltä Ullava - Evijärvi. Tai vastaava mökkönen valtatie 13:n varrelta väliltä Kaustinen - Perho.
Tunnetko olevasi liian syrjäseudulla, jos ei ohikiitävän rekan jyly kuulu pihapiiriin?
Itselläni tuo raja on siinä, että kyllä jossain pitäis katuvalot näkyä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tunnetko olevasi liian syrjäseudulla, jos ei ohikiitävän rekan jyly kuulu pihapiiriin?
Itselläni tuo raja on siinä, että kyllä jossain pitäis katuvalot näkyä.
Löysit pointtini, ihme kyllä. Sielunveli?

Omaan kotikylääni eivät rekat kuuluneet.

Mutta lapsuuden kesäisillä vierailuilla keski-Pohjanmaalle kuului liikenne, jossa vissiin altistuin rekkain jylylle VT 13:n varrella. Jotenkin jäi silloin mieleen se öisen hiljaisuuden ja ohi ajavan rekan jylinän ristiriita. Oi niitä aikoja...

Viime syksynä olin muutamia öitä Ullavanjärven rannalla. Eipä siellä ollut edes katuvaloja, mutta nautin valottomuudesta, pimeydestä, rauhallisuudesta ja tietenkin 63:n liikenteen äänistä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Löysit pointtini, ihme kyllä. Sielunveli?

Omaan kotikylääni eivät rekat kuuluneet.

Mutta lapsuuden kesäisillä vierailuilla keski-Pohjanmaalle kuului liikenne, jossa vissiin altistuin rekkain jylylle VT 13:n varrella. Jotenkin jäi silloin mieleen se öisen hiljaisuuden ja ohi ajavan rekan jylinän ristiriita. Oi niitä aikoja...

Viime syksynä olin muutamia öitä Ullavanjärven rannalla. Eipä siellä ollut edes katuvaloja, mutta nautin valottomuudesta, pimeydestä, rauhallisuudesta ja tietenkin 63:n liikenteen äänistä.
Se lie jonkunlaista kaukokaipuuta tuo rekan jylinästä tykkääminen. Kakarana tuli usein kaverin kanssa oleiltua kasitien varressa. Kun ei paikkakunnalla ollut rautatietä eikä merenrantaa niin se valtatie oli ainoa todiste, että pääsee täältä jotenkin poiskin. Viimeisinä vuosina ennen vanhempien luota muuttoa mielelläni iltapimeässä kävelin valtatien läheisyydessä. Ne horisonttiin katoavat valot ja se liikenteen humina ruokkivat niitä "heti, kun mahdollista lähden täältä lujaa pois" -ajatuksia. Nykyään tuollaiseen haaveiluun ei ole enää tarvetta, voi lähtee, kun lystää.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tunnetko olevasi liian syrjäseudulla, jos ei ohikiitävän rekan jyly kuulu pihapiiriin?
Itselläni tuo raja on siinä, että kyllä jossain pitäis katuvalot näkyä.
Mulla on 200 metriä 'isommalle' tielle ja katuvaloihin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
No sellanen kun deepthroat intense blowjob cum in mouth muija. :)
 
Ylös