Jos tykkää Jimmy Carrista, nin suosittelen myös Frankie Boylea. Kyseinen herra on muuten kirjoittanut suuren osan Jimmyn vitseistä.Ekoja kertoja kun Carria näki jossain, niin naamansa ja olemuksensa aiheutti lähinnä ärsytystä, mutta äkkiäpä herran jutut alkoivat kolisemaan. Pakko nostaa hattua erityisesti spontaanille tilannetajulle ja sanavalmiudelle.
https://www.youtube.com/watch?v=PzLlLM7Rgm8
Ei ole oikea Carr kyseessä nyt kyllä. Vaikka hauska heppuhan se on tuokin.Sama. Osaa kyllä hirnua.
Välillä vaan tuppaa menemään jutut hiukan ohi jos ei ole tekstitystä. Mutta mukavasti ollaan ns. mauttoman puolella kyllä.Jos tykkää Jimmy Carrista, nin suosittelen myös Frankie Boylea. Kyseinen herra on muuten kirjoittanut suuren osan Jimmyn vitseistä.
Olinpa taannoin Carrin livekeikalla, jossa herra päätyi erinnäisten mutkien kautta soittamaan pilapuhelun yleisössä istuneen naisen pettäjäeksälle. Ehkä elämäni hienoimpia hetkiä.Ui attanas! Ehkä ykkössuosikkini kategorian 'huumori' alagenressä ' tahditon' tulee vihdoin Suomeen.
Ei ole oikea Carr kyseessä nyt kyllä. Vaikka hauska heppuhan se on tuokin.
Niin epäilin nytkin mutten virkanna mittään. Arvaan kyllä tulleeni nyt jujutetuksi.Tämä olikin niitä juttuja, mistä sää aina välillä mua epäilet, että tosissaan onko, vaiko eikö.
Mulla oli joskus tapana äiteemuorille ostaa joululahjaks aina joku tollanen pieni keittiöväline, josta mulla ollu hajuakaan mihin sitä käytetään. Kostox äitee osti mulle jotain älyttömiä koriste-esineitä, parhaimpana rautalangasta tehty 'veistos' muurahaisesta polkemassa fillarilla.Kaikki nämä.
Ainakin noita moniteräisiä yrttisaksia käytetään ihan ammattilaiskeittiöissäkin. Niistä muista en o ihan varma.Kaikki nämä.
Hieno :thumbup:PAM112