PuoliPöhkö
Well-known member
Uskoisin, että Albert voi järjestää.Tarjouksessa ois. Vieläköhän huomenna saa tohon hintaan?
Uskoisin, että Albert voi järjestää.Tarjouksessa ois. Vieläköhän huomenna saa tohon hintaan?
Sami Liponkoski sanoi:Uskon, että SCC haetaan konkurssiin, kuuluisa pylväs on kaupan.
Ai Ralph Firman?Yujihan meni osakkaaksi ruotsalaiseen kodinkoneketjuun. Firman nimeksi muutettiin Idea.
Itsellänikin on hyvin samantyyppinen tekoparta.Tekisi mieli hankkia itselleen tällainen puin:
Nyt niitä saa Pirkkalasta!Selfiekeppi.
Kiitos tiedosta! Mutta mulle on luvattu toimittaa Aasiasta oranssi selfiekeppi jossa on vilkkuvalot. Jäämme odottamaan. Taikka jatkamme odotusta siis.Nyt niitä saa Pirkkalasta!
Kipin kapin ostoksille, ennen kuin loppuvat!
Ota viinaa - on perjantai!Saa tarjota.
Onpa hitaasti raahustanut tämä viikonloppu sitten. Tuntuu, että perjantai on kestänyt päivätolkulla.Ota viinaa - on perjantai!
Joo. Mulla vaan on tietty karma kaiken sellaisen kanssa, jossa on piuha ja judanssi.Pyryf sanoi:Tässä kun hiljattain läpytintä olin päivittämässä niin totesin näiden olevan niin halpoja että ei lie kannata enää ihan helposti käytettyihin sekaantua.
Uusien hinta kun näytti parhaimmillaan alkavan kakkosella.
Väärä vastaus. Kokeile uudelleen.Onpa hitaasti raahustanut tämä viikonloppu sitten. Tuntuu, että perjantai on kestänyt päivätolkulla.
*ottaa viinaa*