FW08
Registered User of Talent
Zaikomin tapauksessa kanssa-asujalle istuvin lahja lienee kuitenkin tämä:Siitä vain valitsemaan kanssa-asujalle joululahjaa.
Zaikomin tapauksessa kanssa-asujalle istuvin lahja lienee kuitenkin tämä:Siitä vain valitsemaan kanssa-asujalle joululahjaa.
Lenovo olis mun suosikki. HP myös jees, Dellistä hieman huonoja kokemuksia.Joku tietävä kertokoon kannattaako ostaa tuollainen tai vaihtoehtoisesti tuollainen? Vai satsatako vaan Delliin, johon ehdin tottua ja hyväksi havaita?
Se on mikä?Zaikomin tapauksessa kanssa-asujalle istuvin lahja lienee kuitenkin tämä:
No ei ehkä kuitenkaan ihan noin, mutta ehkä vähän sinnepäin.Mulle sanottii kaupassa että samanlaisia ne on kaikki saman hintaluokan läppärit ja näinhän se lienee. Tiedä vaikka samassa hallissa koottaisiinkin eri merkkejä.
Joku tollanen ois pitäny itekkin ostaa. Höpsönä luulin ettei johdottomissa kuulokkeissa ois johdon kanssa ongelmia. No perkele siinähän on johtoja tuplamäärä.Johdollisia ja vaihdettavalla johdolla, kun tuo johto tuntuu olevan se mistä ensimmäisenä leviävät.
Kaverin muija oli ostanut isälleen jonkun tommosen 250 euron lenovon halpisläppärin ja chromea siihen asentaessaan oli saanut sen täytettyä viruksilla. Koska googletustaidon omaavana olen sosiaalisten ympyröideni virallinen atk-tukihenkilö, niin kaveri pyysi mua laittamaan sen kuntoon. Määränpäässä odotti ihan saatanan tahmainen ja hidas laite. Totesin että helpoimmalla pääsee kun laitetaan windows uusiksi. No näin tehtiin ja puhtaan asennuksen jälkeen se oli aika lailla yhtä hidas vekotin. Ton kokemuksen perusteella en voi suositella kuin hermoromahdusta tavoittelevalle.Lenovo olis mun suosikki. HP myös jees, Dellistä hieman huonoja kokemuksia.
Lenovo olis mun suosikki. HP myös jees, Dellistä hieman huonoja kokemuksia.
Joo. Parin Edge-sarjalaisen jälkeen (yksi töissä ja toinen oma) en enää ole suositellut Lenovon halvempia malleja.Mulle sanottii kaupassa että samanlaisia ne on kaikki saman hintaluokan läppärit ja näinhän se lienee. Tiedä vaikka samassa hallissa koottaisiinkin eri merkkejä.
Meidän firmassa taitaa 90% olla HP:n kannettavia. Eli noin 30 kpl. Mielestäni on kestäneet aikasen hyvin, tosin muutama koripallona käyttö irroittaneet näytön duunikaverilta. Itsellä ollut tämä G62 jo noin 3 vuotta ja yks emolevy mennyt koko aikana ja sekin salamaniskusta.Sen mitä olen lähipiiristä kuullut halvoista HP:n kannettavista, niin ei ole kaunista kuultavaa. Osa jos toinenkin saattaa antaa useasti periksi takuun aikana. Huolto kestää VITUN kauan. Ja vaikka kaikki komponentit tuurilla toimiskin, niin kone huutaa / tuulettaa helvetisti, jos vähänkin tulee prosessorille hommia. Siis huutaa niin, että saa volyymit lyödä tappiin, että kuulee, mitä ne siellä ISTV:ssä puhuu.
Pysyisin noista vekottimista aivan helvetin kaukana. Toki, voihan tilanne olla muuttunutkin, mutta toisaalta, aina se halpa hinta jollain paskuudella selittyy. Esim. ostajan paskuudella.
Sama. Nää on näitä yrityskannettavia (ProBook)Meidän firmassa taitaa 90% olla HP:n kannettavia. Eli noin 30 kpl. Mielestäni on kestäneet aikasen hyvin, tosin muutama koripallona käyttö irroittaneet näytön duunikaverilta. Itsellä ollut tämä G62 jo noin 3 vuotta ja yks emolevy mennyt koko aikana ja sekin salamaniskusta.
Kuten sanottua, heiluu laukussa mukana ja osuu ties mihin ja ottaa osumaa. Otan mielelläni seuraavaksikin koneeksi HP:n.
250 eurolla ei todellakaan ihmeitä kannata odottaa, mutta siitä huolimatta hintaa oleellisempaa on tarkistaa millainen CPU siellä sisällä on. Intel i5 riittänee useimmille., riippuen toki siitä, mitä sillä laitteella on tarkoitus tehdä. Toki muistakin on tärkeää, useimmiten 4 GB kuitenkin riittää peruskäyttöön.Kaverin muija oli ostanut isälleen jonkun tommosen 250 euron lenovon halpisläppärin ja chromea siihen asentaessaan oli saanut sen täytettyä viruksilla. Koska googletustaidon omaavana olen sosiaalisten ympyröideni virallinen atk-tukihenkilö, niin kaveri pyysi mua laittamaan sen kuntoon. Määränpäässä odotti ihan saatanan tahmainen ja hidas laite. Totesin että helpoimmalla pääsee kun laitetaan windows uusiksi. No näin tehtiin ja puhtaan asennuksen jälkeen se oli aika lailla yhtä hidas vekotin. Ton kokemuksen perusteella en voi suositella kuin hermoromahdusta tavoittelevalle.
Alvulla on samanväriset kuulokkeet kuin mulla!Siitä kuuloketta kera johdon:
Jos jollain nörtillä olis heittää hyviä on-ear -kuulokkeita noin 100 euron hintaluokassa niin saa näin tehdä. Johdollisia ja vaihdettavalla johdolla, kun tuo johto tuntuu olevan se mistä ensimmäisenä leviävät. Kuuntelu pääasiassa musiikkia kannettevasta ja puhelimesta, eikä mitään hevonvitun vahvistimia ole käytössä.