On kyllä ihan eri planeetalta tuo HP:n laite, ei ole samanlainen karmaiseva muoviritiys kuin tuo halpis-Lenovo. Kesti kyllä tuonkin kanssa aikanasa, ennenkuin löysin ongelmitta toimivat wlan- ja lan-ajurit Windows 8.1:iin, mutta pääasia, että löysin.Tilasin HP:n laitteen (tuon), katotaan onko yhtään parempi.
En ostaisi (ranskista), mutta näillä rahoilla en saisi edes rattia.Uusi Twingo on takamoottorinen.
En ostais edes rattia. Valmistusmaasta riippumatta. Kenenkään rahoilla. Ranskalaiset voin ostaa.En ostaisi (ranskista), mutta näillä rahoilla en saisi edes rattia.
Ostaisin halvimman ja laittaisin säästyneet rahat matkakassaan.Minkä satunnainen forumisti näistä valitsisi?
Ainakin mulla toimii ilman lisenssin uusimista.Kävin läppärikuikuilulla.
Tarjouksessa olisi nyt Asusta, Lenovoa ja HooPeetä. Kahden ensinmainitun hintaa nostaa Office muttamutta...mitäpä järkeä siinä sitten lienee, kun on tiemmä vain vuoden lisenssi? Ensi jouluksi pitää siis kuitenkin ostaa uusi.
Minkä satunnainen forumisti näistä valitsisi? Pollaisin mutta kun en viitsi.
Open Office ratkaisee asian.Kävin läppärikuikuilulla.
Tarjouksessa olisi nyt Asusta, Lenovoa ja HooPeetä. Kahden ensinmainitun hintaa nostaa Office muttamutta...mitäpä järkeä siinä sitten lienee, kun on tiemmä vain vuoden lisenssi? Ensi jouluksi pitää siis kuitenkin ostaa uusi.
Minulla on aina ollut Lenovon kannettava enkä ole koskaan käyttänytkään mitään muuta. Mielestäni Lenovo on näistä merkeistä paras. Suosittelen ostamaan sen.Kävin läppärikuikuilulla.
Markettikama on samanlaista paskaa valmistajasta riippumatta. Eihän ne edes kestä kuljettamista ja kolhuja. Ostaa vaan halvimman ja käyttää erotuksen kotivakuutksen omavastuuosuuteen kun läppäri hajoaa takuuajan jälkeen.Taitaa pelkän merkin perusteella parahimman läppärin ostotovinkkien antaminen olla aika haastavaa. Tietysti jos joku riittävän merkkiuskollinen pölähtää paikalle ja kertoopi että tää merkki nyt on maailman paras, niin hommahan alkaa olemaan sitten sitä myöten jiirissä.
Oletuksena että tekniset speksit kaikissa on melko samat ja tarpeisiisi passelit, niin osta se joka tuntuu parhaalta kassien päällä.
Lenovo tippui just leikistä.Minulla on aina ollut Lenovon kannettava enkä ole koskaan käyttänytkään mitään muuta. Mielestäni Lenovo on näistä merkeistä paras. Suosittelen ostamaan sen.
Minulla on aina ollut Asuksen kannettava enkä ole koskaan käyttänytkään mitään muuta. Mielestäni Asus on näistä merkeistä paras. Suosittelen ostamaan sen.Kävin läppärikuikuilulla.
Niinhän mä postailenkin...ohhoh...nyt tuli mahtijööti!Albert ei tarvitse kannettavaa, vaan paikalleen pultattavan tietokoneen.
Muutenhan se postailisi mm. vessasta.