Kannattaa etsiä lyhytaikaista ja ihanan valheellista ratkaisua vaikkapa alkoholista.Virtaa, energiaa, elinvoimaa, tai jotain sellaista. Olen hieman hyytynyt.
Käänny uskoon.Virtaa, energiaa, elinvoimaa, tai jotain sellaista. Olen hieman hyytynyt.
Mitäs olet antanut homo-myönteisiä kannanottoja! Jumala kostaa nyt! :ahem:Virtaa, energiaa, elinvoimaa, tai jotain sellaista. Olen hieman hyytynyt.
Alppu?:doubtful:Viime yönä vilahti unissani jäykkä miehinen sukuelin. En enää muista tarkempaa asiayhteyttä.
Mäkin oon nähny usein unia, joissa osaan lentää, vaikken oikeesti osaakaan. Ehkä toi sun unes oli vastaava?Viime yönä vilahti unissani jäykkä miehinen sukuelin.
Näki unta, että seisoo muukin kuin järki?Mäkin oon nähny usien unia, joissa osaan lentää, vaikken oikeesti osaakaan. Ehkä toi sun unes oli vastaava?
Hekoheko, riitti.Mäkin oon nähny usien unia, joissa osaan lentää, vaikken oikeesti osaakaan. Ehkä toi sun unes oli vastaava?
Rälee. Hanki molemmille käsille. Ai vittu sitä jammia kun pärähtää kaksikätisesti. Siitä ei tu loppua.Rap-piano:
Tossa on neljä ääntä liikaa rap-muusikille. Anteeksi siis rap-"musiikille".Rap-piano: