Runko- ja joustinpatjojen hinnat vaihtelevat kaupoissa muutamasta sadasta eurosta jopa tuhansiin euroihin. Kansainvälisen ICRT-testijärjestön tekemät mittaukset kuitenkin osoittavat, että halpa patja voi olla yhtä hyvä kuin kalliskin.
Ei taida riittää pari donaa.Samahan se sohvissa. 400€ pölkkydesigniä myydään kahdella tonnilla.
Beam me up, Scotty.
Tuhansien eurojen runkopatja kuulostaa melko retsolta ostokselta. Yöpöydälle semmonen designkoivuhalko ja korvalamppu niin kehtais laittaa kuvia etuovi.comiin.
Niin turhahan se on panostaa sellaiseen asiaan jota käyttää kolmanneksen elämästään vaikka olisikin varaa. Rahat hautaan mukaan.Tuhansien eurojen runkopatja kuulostaa melko retsolta ostokselta. Yöpöydälle semmonen designkoivuhalko ja korvalamppu niin kehtais laittaa kuvia etuovi.comiin.
Sultan Hasselhoff olis varmaan tosi siisti kortsu.Sultan Hasselbäck-joustinpatjalla hienolta kalskahtava nimi ainakin.
Juurihan tuo vanha uutinen kertoi, ettei rahalla saa sen parempaa. Toki jos drakmoja löytyy ja kallein tuntuu itsestä parhaalle, niin sitten ottaa sen.Niin turhahan se on panostaa sellaiseen asiaan jota käyttää kolmanneksen elämästään vaikka olisikin varaa. Rahat hautaan mukaan.
Jos luet uutisen uudestaan niin siinä kyllä luki että halvallakin voi saada hyvän patjan. Joustinpatjatestin kärjessä oli kaksi kalleinta patjaa. Runkopatjatestin kärjessä oli kallein ja kolmanneksi kallein. Jenkkisänkytestin voitti kallein. Hästens taisi saada kaikissa paitsi yhdessä testissä joukon parhaan arvosanan.Juurihan tuo vanha uutinen kertoi, ettei rahalla saa sen parempaa. Toki jos drakmoja löytyy ja kallein tuntuu itsestä parhaalle, niin sitten ottaa sen.
Oikeen Hästens-myyjän markkinointilause, "hei kolmasosa elämästä sentään, kyllä kannattaa maksaa". Mä ainakaan vietä lähellekään kolmasosaa ajastani kotisänkyssä. Jos kotona on luksussänky niin eihä sitä muualla saa nukuttuakaan.Niin turhahan se on panostaa sellaiseen asiaan jota käyttää kolmanneksen elämästään vaikka olisikin varaa. Rahat hautaan mukaan.
No kulkumulkut tietysti erikseen.Oikeen Hästens-myyjän markkinointilause, "hei kolmasosa elämästä sentään, kyllä kannattaa maksaa". Mä ainakaan vietä lähellekään kolmasosaa ajastani kotisänkyssä. Jos kotona on luksussänky niin eihä sitä muualla saa nukuttuakaan.
KuMun lempisänky on Radison Blue Oulussa.No kulkumulkut tietysti erikseen.
Samanlaisethan löytyy Suomen kaikista Radissoneista. Niin ja mun makkaristaKuMun lempisänky on Radison Blue Oulussa.
Sulla on yllättävän hyvä kyky kirjoitella vielä Forumille, vaikka olet joutunut paloittelusurman uhriksi.Vietän kaiken aikani satunnaisten naiskumppaneiden sängyissä.
Mikä sänky se oikein on?Samanlaisethan löytyy Suomen kaikista Radissoneista. Niin ja mun makkarista
Huomenna koeponnistamaan Hesan Stadin Kamppiin Radissonin sänkyä...