Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
PekPoy sanoi:
Jr- ja ITG, tehään kimppatilaus koneista ni saadaan valtava paljousale.

Mukana?

Hyvä.

Laitoin paketit tilluuseen.
Hienoa, koska saa noutaa vai tuoko posti perille?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ostin hiljakkoin läppärin eräälle perheenjäsenelle syttärilahjaksi.
Ommuuten huvittavaa, että HP kaupitteli läppäriä hintaan 987 ja kertoivat, että siihen hintaan saa kaupan päälle veloituksetta jonkun 109 euron arvoisen monitoimilaitteen.
Kuitenkin samaa laitetta sai toisaalta ilman kyseistä monitoimilaitetta juurikin monitoimilaitteen hinnan verran edullisemmin. :D Ilmanen monitoimilaite...juupa juu.
Noh, eräästä liikkeestä tuo lohkesi sitten tinkaamalla ilman monitoimilaitetta peräti yli 300 euroa edullisemmin. (650 eurolla)

Kyseessä HP Pavilion DV6615EO kaukosäätimineen ja web-kameroineen, Vista Home Premiumilla varustettuna.

Kannattaa siis tosiaankin suorittaa hintavertailuja.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Il Tempo Gigante sanoi:
Kiitos, minkä tason laitteita on tulossa.
IBM ThinkPad 486SX, 32MB RAM, 160MB kiintolevy. Myyjä sanoi että on parhaat kannettavat mitä rahalla (1259€) saa!

Sanoi, että laittaa jotkut yhtä kovat pöytäkoneet vielä pakettiin messiin. Mä luotan siihen jätkään ku vuoreen, sanoi vielä pistävänsä Nokian 15" SVGA-näytöt alehintaan palanpainikkeeksi.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Rikas mies jos oisin...

niin ehkä tällasen.

Toistaiseksi tyydyn pannukahviin, sillä sitä ei maussa voita mikään.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Tuollainen kaffekone on kylla ehdoton, meilla on 2. :thumbup:

Mutta en kylla ostaisi Delonghia, mita Puolan tehtaalla olen kokenut niin kamalaa metelia nuo pitavat ja vesihoyrynpumppauskyky on olematon (tai sitten se tukkeutuu jossain).

Jura (http://www.jura.com/) on noista se parsa, myos muutama muu (mm. Saeco http://www.saeco.com/) tekee ihan hyvia kaffeskoneita.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Itsella ostolistalla ovat Stoecklin TM testivoittajat, Rotor 76.
Taidan helmikuussa ostaa sneidsista. :thumbup: :cool:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
...jotka kuitenkin ovat valitettavasti erittäin hajoamisherkkiä.
Riippuu Saecosta.

Mulla on pelkian tehtaalla yks heavyuser kaytossa, yli 50 kuppia paivassa silla tehdaan ja toimii yha 2 vuoden jalkeen ilman huoltoa.
Olen myos ostanut 3 muuta Saecoa; broidille, mutsille ja mutsin siskolle; ja noista kaikki paitsi mutsin on toiminut luotettavasti.

Kotona on Satrap Caffebar Due ja se on loistava. Toiminut nyt yli 6 vuotta ilman ongelmia ja huoltoa. Ja kaffe on yha hyvaa. :thumbup:

 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tekis mieli (kun jollain tasolla noita keräilen) tammikuussa tilata tämmönen heitoveitsi ja tämmönen Hattori-tikari:
...mutta en tosiaan ole varma raaskinko törsätä tuohon Hattoriin kun just viime kuussa hankin kaks taisteluveistä, toinen tuollakin mainittu Penetrator. Voipi olla, että ostan Hattorin sijaan pari edullisempaa, esim. tuon MTechin Desert Stingerin ja tuon Böker Magnum Underdogin.
Kiitti v(l)inkista, tilasin samantien tuolta miekkatelineen espanjasta ostamalleni Katanalle. :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Riippuu Saecosta.

Mulla on pelkian tehtaalla yks heavyuser kaytossa, yli 50 kuppia paivassa silla tehdaan ja toimii yha 2 vuoden jalkeen ilman huoltoa.
Olen myos ostanut 3 muuta Saecoa; broidille, mutsille ja mutsin siskolle; ja noista kaikki paitsi mutsin on toiminut luotettavasti.

Kotona on Satrap Caffebar Due ja se on loistava. Toiminut nyt yli 6 vuotta ilman ongelmia ja huoltoa. Ja kaffe on yha hyvaa. :thumbup:

Ainakin noi Saceo Viennat hajoilee aika herkästi, etenkin jos on vähänkin kalkkipitoisempaa vettä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Myllis sanoi:
Kiitti v(l)inkista, tilasin samantien tuolta miekkatelineen espanjasta ostamalleni Katanalle. :thumbup:
Teräasekeskus on kyllä (ainakin tähän mennessä ollut) hyvä paikka. Olen sieltä tilannut monennäköistä, ihan viimeksi ampujanlasit ja kuulosuojaimet ja homma on toiminut moitteetta ja nopeasti. Lisäks tuotevalikoima on laajudessaan vertaansa vailla muihin suomalaisiin vastaaviin verrattuna. :thumbup:
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Puolipitkä kelkka polttelis. Samoin 40" tai isompi LCD.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös