Sue_me
Well-known member
Kokemus puhuu?Mun mielestä tyhmää mennä katsomaan Indianapolisin GP:tä tonne.
Kokemus puhuu?Mun mielestä tyhmää mennä katsomaan Indianapolisin GP:tä tonne.
Kyllähän se kakkukin menettelee. Jälkimmäiseltä haluaisin olla rauhassa edes syntymäpäivänä.Oikeesti joudut tyytymään kakkuun ja pimppiin.
Mää kävellä haakkuroin muutaman tovin tuon kuvan esittämän muusikon koti-, tai sanoisinko synnyinkadulla Benwell Roadilla, pohjois-Lontoossa vajaa vuosi sitten. Tavallaan yllättävällä "pyhiinvaelluksella", kun yht'äkkiä ja yllättäen sopi muuhun ohjelmaan.
Oletko noin käsi, ettet tuotakaan osaa tehdä? Lakkoja on suot pullollaan. Viinaa saa kun pistää 'pojan' pulputtamaan. Kyllä joka miehen pitää itse omat liköörinsä tiputella ja kaslerinsa metsästää.Lakkalikööriä ja jaloviinaa
Nyt poika saunoo! https://www.youtube.com/watch?v=NeMo7_l2h8YOletko noin käsi, ettet tuotakaan osaa tehdä? Lakkoja on suot pullollaan. Viinaa saa kun pistää 'pojan' pulputtamaan. Kyllä joka miehen pitää itse omat liköörinsä tiputella ja kaslerinsa metsästää.
David klikkas Mikaa Österreich-ringillä.Vokj-ansa, älkää klikatko.
Toisaalta taas kun kenkuru on Itävallan kansalliseläin, niin mitäs se trutsi siihen sopii?Mistäköhän Österreichring on saanut nimensä?
Ehkä siellä on strutseja, sillä englanniksi strutsi on ostrich. Ehkä se on sitten itävallaksi österreich, olis jotenkin loogista.