Asioita, jotka tekis mieli hankkia

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Helposti vaikka pyörii päivittäin kone.
Kaipa teiltä löytyy niin isot omakotitalot että mahtuu kuivaamaan. Siis kyllä tollanen perustavara meilläkin menee päivittäin telineeseen ihan mukavasti, mutta esim. parivuoteen lakanoiden kuivattaminen vaatii jo sen verran tilaa että on paljon kätevämpi laittaa kuivuriin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Itsellä on kuivaustelineet mallia 'seinässä kiinni', joten ei vie lattia tilaa ja pyöri siinä edessä jaloissa. Muutamalle kaverille niitä kanssa myynyt, ja ovat olleet tyytyväisiä.

Näppärää, kun ei ole käytössä, niin taittaa sen alas tuohon.

Näytä liitetiedosto 22898
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Petivaatteet oon kuivattanna vaatehuoneen oven päällä.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Kompaan jäsen JiiJiiVeetä. Aina on petivaatteet jonkun oven päälle saatu kuivumaan, sinnehän ne nätisti menee kun ensin vetää ja viikkaa pituussuunassa kaksin- nelin- tai kuusin kerroin, riippuen onko kyseessä pussilakana, kapeampi alusalakana tai parivuoteen alusalakana. Pienemmät vaatekappaleet sitten joko telineeseen jonkun huoneen nurkkaan, tai kesällä pihalle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Yhdellä Korhosella on just toi. Gigantista sai sopivasti. Viiteen hunttiin lähti matkaan ja pidennetyllä takuuajalla.

Ekan kerran töräytti tonne mamman pyhävaatteet ni mööpeli tööttäs vitummoisen savupilven piipusta eikä sen koomin oo vaatteita näkyny.

Korhonen anto Gixun sivuilla arvosanaks 3/5.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Gigantista tulikin mieleen, että kävin tänään ensmäistä kertaa uudessa, paljon mainostetussa kodinkoneketjussa nimeltänsä Power.

Tahdoin ostaa korvakuulokkeet ja mieleinen malli sieltä löytyi. Ilmoitin myyjälle, että otetaan tämä. Myyjä ilmaisi että jaaha, katsotaas kuinka meidän nyt käy: Minä olen myyjä ja minulla on tuote jonka tahdot ja sinulla on kädessä rahat. Jännittää.
Tovin kun se oli tuskaisena juossut ympäri myymälää, päätti hän kysyä hyllyyn tavaroita tööttäävältä työharjoittelijalta oisko mitään ideaa? Se sanoi että ei. Kone kuitenkin näytti "todella reipasta saldoa" tuotteelle, hänen sanoin. Aikansa kun oli tuskailunsa jatkunut, kertoi myyjä ettei hän löydä moisia. Tässä kohtaa ilmaisin voivani ihan yhtä hyvin ostaa koekäytössä telineessä olevat yksilöt. Niitä hän ei kuitenkaan voinut myydä, koska ovat kuulemma voineet joskus pudota.

Toivotin hyvät päivänjatkot ja poistuin myymälästä. Ei mennyt tämä Power jatkoon osaltani. Gigantissa asiodaan jatkossakin.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Laitappa palaute yrityksen johdolle.
Asiakas on kingi ja palvelu kehittyy kyllä kun asiakasinfoa alkaa mennä riittävästi.

Jos yritys ei saa palautetta tekemisistään tai tekemättä jättämisistään, sillä ei ole tarvetta eikä motivaatiota kehittyä paremmaksi.
Duunareille sitä palautetta on aivan turha jättää. Sama kuin kusisi mereen.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Gigantista tulikin mieleen, että kävin tänään ensmäistä kertaa uudessa, paljon mainostetussa kodinkoneketjussa nimeltänsä Power.

Tahdoin ostaa korvakuulokkeet ja mieleinen malli sieltä löytyi. Ilmoitin myyjälle, että otetaan tämä. Myyjä ilmaisi että jaaha, katsotaas kuinka meidän nyt käy: Minä olen myyjä ja minulla on tuote jonka tahdot ja sinulla on kädessä rahat. Jännittää.
Tovin kun se oli tuskaisena juossut ympäri myymälää, päätti hän kysyä hyllyyn tavaroita tööttäävältä työharjoittelijalta oisko mitään ideaa? Se sanoi että ei. Kone kuitenkin näytti "todella reipasta saldoa" tuotteelle, hänen sanoin. Aikansa kun oli tuskailunsa jatkunut, kertoi myyjä ettei hän löydä moisia. Tässä kohtaa ilmaisin voivani ihan yhtä hyvin ostaa koekäytössä telineessä olevat yksilöt. Niitä hän ei kuitenkaan voinut myydä, koska ovat kuulemma voineet joskus pudota.

Toivotin hyvät päivänjatkot ja poistuin myymälästä. Ei mennyt tämä Power jatkoon osaltani. Gigantissa asiodaan jatkossakin.
Tämähän on vähän samanlainen kertomus jonka olisin voinut kirjoittaa reissustani Giganttiin. Sillä erotuksella, että myyjä2 keksi ratkaisuksi tarjota esittelytuotteen jonka hyväksyttyäni myyjä1 koki tarpeelliseksi mainita etten ollut sellaista halunnut. Sanoin heti ettei minulle ollut sellaista edes tarjottu ja minulle on ihan sama onko tuote paketissa vai ei, jolloin alkoi jankutus että kyllä hän sitä tarjosi. Katsoin vähän aikaa kyseistä urpoa silmiin ja marssin ulos kaupasta.

Menisi myös topiciin paskimmat asiakaspalvelukokemukset evö.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Ensimmäisellä käynnilläni Gigantissa kymmenkunta vuotta sitten löysin mieleiseni kännykän jonka halusin ostaa. Lukitussa kaapissa ne laitteet tietysti oli, mutta kaikki myyjät kävelivät poispäin. Kotvan odoteltuani seurasin myyjien esimerkkiä enkä ole vielä suuntaa vaihtanut.
 
Ylös