Asioita, jotka tekis mieli hankkia

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Satuin kanssa näkemään pätkän kuulapäädokumentista. Kymmentä minuuttia kauempaa en jaksanut sitä veljeyden todistelua kuunnella. Kyllä ne noita imagonkohotuksia ja romantisointeja on ennenkin tehneet. Ei mee läpi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kärkkäisen mainoksessa oli Sencon viimeistelynaulain 13,90€. Aika halpa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Cannonball jutusta tuli mieleen havainto, että ei vaikuttanut perinteiseltä pyöräporukalta. Siis semmoiselta jossa tosimiehet korjaa ja huoltaa itse laitteensa.
TV:ssä nähdyt olivat uusia kikottimia, jopa kyykkyjä (!) vilahti ruudussa ja customeita varustettuina perkeleestä seuraavalla kustomvarusteella eli pleksillä. Kaikkea sitä :nope:

Liekö tuo niiden bikerlife enemmän sitä oheistoimintaa, kuin itse fillareiden kanssa liikkumista ja ropaamista sekä rakentelua.
Ei kyllä ainoatakaan kyykkäriä osunut silmään.
Ja eikö se nimenomaan olisi moottoripyöräilyä aidoimmillaan, ettei tuijoteta merkkkä, mallia tai varustelua, vaan annetaan kaikkien kukkien kukkia?
Niin, ja ei noissa porukoissa kyllä mahda mitään kyykkäriksi luettavaa pyöriä. Lähimmäksi sitä voi mennä Buell. Siinä kun on HD:n kone niin se on riittävän paskalaatuinen päästäkaeen völjyyn.
 

Örfil

Guest
Ei kyllä ainoatakaan kyykkäriä osunut silmään.
Ja eikö se nimenomaan olisi moottoripyöräilyä aidoimmillaan, ettei tuijoteta merkkkä, mallia tai varustelua, vaan annetaan kaikkien kukkien kukkia?
Niin, ja ei noissa porukoissa kyllä mahda mitään kyykkäriksi luettavaa pyöriä. Lähimmäksi sitä voi mennä Buell. Siinä kun on HD:n kone niin se on riittävän paskalaatuinen päästäkaeen völjyyn.
Eikö siellä joku Ducati vilahtanut? Saatoin olla väärässä ja se olikin Buell.

Olen ollut siinä mielikuvassa että Ducatilla "pääsee" kerhoon.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Cannonball jutusta tuli mieleen havainto, että ei vaikuttanut perinteiseltä pyöräporukalta. Siis semmoiselta jossa tosimiehet korjaa ja huoltaa itse laitteensa.
TV:ssä nähdyt olivat uusia kikottimia, jopa kyykkyjä (!) vilahti ruudussa ja customeita varustettuina perkeleestä seuraavalla kustomvarusteella eli pleksillä. Kaikkea sitä :nope:

Liekö tuo niiden bikerlife enemmän sitä oheistoimintaa, kuin itse fillareiden kanssa liikkumista ja ropaamista sekä rakentelua.
Satun tietämään että kuvauksia varten kalustoa oli hieman päivitetty koeajolaitteilla ja pahimmat ruoskat jätetty kotiin.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Uudet stereot. Vanhoissa ei kasettisoitin toimi, cd-soittimen kansi ei pysy kiinni ilman maljakkoa kannen päällä, eikä suostu enää soittamaan levyjä paria kappaletta pidemmälle.

Ehkä voisi alkaa harkita uusia.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Vanhaan hyvään aikaan ostettiin vaan monoja.

Vitsi oli oma keksimä.
 
Ylös