Asioita, jotka tekis mieli hankkia

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
:D
Itsellä on vastaava hankinta ihan 50-60. Ei tuon jakson takia tosin.
Tampereen myymälässä ilmeisimmin oot hieronu kauppaa? Mikä malli?
Toi V-Rod hyppäs aikalailla omaan silmään. Eihän mulla tosin korttiakaan ole joka hieman hidastaa menoa.... :D
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tampereen myymälässä ilmeisimmin oot hieronu kauppaa? Mikä malli?
Toi V-Rod hyppäs aikalailla omaan silmään. Eihän mulla tosin korttiakaan ole joka hieman hidastaa menoa.... :D
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. Hieman iäkkäämpää kalustoa itsellä pohdinnassa.

V-Rod on paras HD millä olen ajanut.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Hartsan Diureettiyö? Humanoidit Dingoon? Hunneja Dunkkuun? Hiukset DDR:läisittäin? Haas Diskattava? Hassutteleva Deeku? Historiaa Demoneille?
 

Örfil

Guest
Albertin kannattaa ostaa moottoripyörä, koska sillä voi ajaa potta päässä.
 

Örfil

Guest
Cannonball jutusta tuli mieleen havainto, että ei vaikuttanut perinteiseltä pyöräporukalta. Siis semmoiselta jossa tosimiehet korjaa ja huoltaa itse laitteensa.
TV:ssä nähdyt olivat uusia kikottimia, jopa kyykkyjä (!) vilahti ruudussa ja customeita varustettuina perkeleestä seuraavalla kustomvarusteella eli pleksillä. Kaikkea sitä :nope:

Liekö tuo niiden bikerlife enemmän sitä oheistoimintaa, kuin itse fillareiden kanssa liikkumista ja ropaamista sekä rakentelua.
 

Örfil

Guest
Mulla ei ole suhteita noihin Cannonpalleihin tai vastaaviin ja ekan kerran näin mitä niiden touhu on.
Omat kokemukset on juurikin ropauskerhoista ja siksi oletin että kannonpallit toimii samalla lailla.

Mistä burb tuon tiesi? Onko sulla tuttuja niissä "piireissä"?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei ole tuttuja noissa piireissä, mutta luen uutisia silmät auki.
 

Örfil

Guest
Ei niissä ole ollut mitään puhetta mitä siellä talleissa pyörien osalta tapahtuu?

Ehkä ajattelen asiasta nyt enemmän mp-harrastajan näkökulmasta ja sillä ennakkoasenteella ja sinä rivikansalaisena, ilman mottoripyörää ja "rikos edellä" -asenteella?

Toki rikosten tekeminen on ollut tiedossa, mutta luulin että silti niitä fillareita harrastetaan eikä vaan "harrasteta".

Tosin ohjelma ei kattanut kaikkia mahdollisia talleja jne. muta jos olisin itse kerholaisena halunnut vaikuttaa kerhon "imitsiin", olisin pistänyt ohjelman tekijän kuvaamaan rasvanäppisiä heppuja rakkaan pyöränsä kimpussa.
Näin ei ehkä käynyt siksi, koska semmoisia ei todellakaan ole?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Motskarit lienee olleet jengin alkutaipaleella tärkeä juttu, ja voihan sellaiset edelleenkin olla mukana kuvioissa (vaikkapa näennäisenä kulissina), mutta mikään prätkätuunauskerho ei tee tuollaisia määriä tuollaisia rikoksia edistääkseen motskariharrastustaan. "Pitäis putsata kaasari, hommaanpa siis huumehia".
 

Örfil

Guest
No mutta ihan ensimmäinen toimenpide on kun perusmallinen kaasari puretaan, juurikin 10 gramman myyminen!
 
Ylös