PuoliPöhkö
Well-known member
Eläkevarallisuus.
Homma on vielä puolitiessä.
Homma on vielä puolitiessä.
Ei tietääkseni. Oisin varmasti kuullut jos olisi ollut.Onko sulla ollut Otto ja Albert kyydissä?
Ristus notta on halpa. Mä oon törmännyt vaan vaivaisen 60e hintoihin...Googlettamalla löysin firman joka vuokraa suomen helsingissä höyrypesuria 15€/päivä. Oli niin edullinen, että oli aikeenani lainata koska auton sisusta haisi röökille. Vaan päädyinkin vaihtamaan auton. Aion silti vuokrata joskus, koska oli niin halpa. Kyllä mä jotain keksin. Jos pesis vaikka naapurin koiran?
Löytyipä linkki arkistosta.Ristus notta on halpa. Mä oon törmännyt vaan vaivaisen 60e hintoihin...
Tai sitten voisit puhdistaa höyrypesurilla Raimo Häyrisen.Aion silti vuokrata joskus, koska oli niin halpa. Kyllä mä jotain keksin. Jos pesis vaikka naapurin koiran?
Voe saaterin burbbi!Tai sitten voisit puhdistaa höyrypesurilla Raimo Häyrisen.
Oli niin paska oma keksimä että itkettää.
Saksalaisella sivustolla pitää olla tarkkana.Täällä on tainnu käydä Nisu-Salminen.
Ei ole Nisu nyt käynyt. Tuli siitä Report post, mutta oli kuin scrotumin surinaa se mulle. :frank:Täällä on tainnu käydä Nisu-Salminen.
Naiset on pöljiä. Kokemusta on.Saksalaisella sivustolla pitää olla tarkkana.
Alpun laittama kuvakin ois lähteny jos siinä olis ollu naisia. Koska naisen esineellistäminen.
Lisään sanan "Nisu-Salminen" vokabulääriini.Täällä on tainnu käydä Nisu-Salminen.
Ja mä "Report Post-Rainierin"Lisään sanan "Nisu-Salminen" vokabulääriini.
Muistuttaisin että moderaattorin tehtävänä ei ole toitottaa täällä työssään esiin tulleita yksityisasioita. Ja postailla etenkään niitä privoina etenpäin kolmansille osapuolille.Ja mä "Report Post-Rainierin"