Ettei olisi oman silmän tottumiskysymys? Eihän 42 millinen mitenkään erityisen iso kellotauluksi ole (Mulla on 44-millinen, enkä ole rakenteeltani roteva. Hyvin istuu.)Omega Speedmaster Professional, mutta on niin kaponen ranne.
Ei kun on kapea ranne. Tosin en ole 14 vuoteen pitänyt rannekelloa.Ettei olisi oman silmän tottumiskysymys? Eihän 42 millinen mitenkään erityisen iso kellotauluksi ole (Mulla on 44-millinen, enkä ole rakenteeltani roteva. Hyvin istuu.)
Nuo MP3-soittimet on niin 2000-lukua.Kaveri löi kouraan MP3- soittimen. Vaikka olen vannoutunut CD-mies, niin onhan tuo kyllä kiva.
Tuohon kun saisi kompaktin kokoisen mutta tehokkaan kajarin, niin musiikinkuuntelutottumukseni mullistuisivat täysin. Ehdotuksia?
Frangenilla olisi tuosta kylästä kasku.Kyyjärven kohdilta?
Asunto Perhonjoen rannoilta olisi kova juttu.
ITG:n tuleva seura olisi sitten Lukon sijaan Kyyjärven Kyky! :thumbup:Kyyjärven kohdilta?
Kaksikielisesti tuo olisi Huggormsjös Talang.ITG:n tuleva seura olisi sitten Lukon sijaan Kyyjärven Kyky! :thumbup:
Mielummin hieman lähempää Kokkolaa.Kyyjärven kohdilta?
Lukkoa ja kannatustaan en ikinä jätä, vaikka asuisin Fär-saarilla, Etelämantereella tai Islannissa.ITG:n tuleva seura olisi sitten Lukon sijaan Kyyjärven Kyky! :thumbup:
Paletti ja Sahapakka ovat tuttuja juttuja Kyyjärveltä.
Minä taas olen kuullut että vinyylilevy.Seuraava kova juttuhan on kuulemma C-kasetti.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/15626/dqtvd/Marshall-Stanmore-Bluetooth-kaiutin-mustaKaveri löi kouraan MP3- soittimen. Vaikka olen vannoutunut CD-mies, niin onhan tuo kyllä kiva.
Tuohon kun saisi kompaktin kokoisen mutta tehokkaan kajarin, niin musiikinkuuntelutottumukseni mullistuisivat täysin. Ehdotuksia?
Tuo crossdresser -juttu tuli kyllä nyt uutena asiana!Vaikka olen vannoutunut CD-mies. Ehdotuksia?