Aika vaikea tästä Aston Martinin tason noususta ja laskusta on kummastakaan Alonson ansioksi/syyksi laittaa. Sama tarina mikä tässä tallissa on aiemminkin nähty.Aika usein on vauhti mennyt Alon talliin tulon jälkeen. Huonoa tuuria vai jotain joka liittyy esim ajotyyliin tai vastaavaan auton kehityksen osalta
Tämäpä. Pappa Strol ei ole vieläkään oppinut, että kopioimalla et saa pitkäkestoista menestystä.Aika vaikea tästä Aston Martinin tason noususta ja laskusta on kummastakaan Alonson ansioksi/syyksi laittaa. Sama tarina mikä tässä tallissa on aiemminkin nähty.
> Kopioidaan konsepti toisesta, toimivasta autosta
> Aluksi vauhtia löytyy, kun konsepti on toimiva
> Konseptin filosofiaa ei kuitenkaan täysin ymmärretä, koska se on kopioitu
> Autoa ei tästä syystä osata kehittää
Sama on tainnut köydä Alonson kanssa vaan lähes joka tallissa, johon mennyt. Sen takiahan siitä on sanottu, että on kirottu tallinvaihtojensa suhteen, kun tallin suoritukset lähtevät aina menemään alamäkeen.Aika vaikea tästä Aston Martinin tason noususta ja laskusta on kummastakaan Alonson ansioksi/syyksi laittaa. Sama tarina mikä tässä tallissa on aiemminkin nähty.
> Kopioidaan konsepti toisesta, toimivasta autosta
> Aluksi vauhtia löytyy, kun konsepti on toimiva
> Konseptin filosofiaa ei kuitenkaan täysin ymmärretä, koska se on kopioitu
> Autoa ei tästä syystä osata kehittää
Niin joka konseptilla tulee vastaan se vaihe, kun siitä ei enää enempää irti saa. RB:llä on jo seuraava konsepti käytössä, kun AM menee RB:n viime kautisella (karkeasti yleistettynä).Sama on tainnut köydä Alonson kanssa vaan lähes joka tallissa, johon mennyt. Sen takiahan siitä on sanottu, että on kirottu tallinvaihtojensa suhteen, kun tallin suoritukset lähtevät aina menemään alamäkeen.
En tiedä, että mistä johtui AM alamäki, mutta eikös siellä ole nyt samat ukot suunnitelleet tuon auton, kuin RBlläkin. AMllehän siirtyi iso joukko RBn aeroyksiköstä. Se kai selittää aika hyvin, että autot ovat samantyylisiä. Ei tosin sitä, että mikä mättää kehityksessä.
Milloin kuullaan autossa olevan GP2 -moottori.20. Fernando Alonso Aston Ma 1.20,426
Tämä nyt ei pidä paikkaansa.Sama on tainnut köydä Alonson kanssa vaan lähes joka tallissa, johon mennyt. Sen takiahan siitä on sanottu, että on kirottu tallinvaihtojensa suhteen, kun tallin suoritukset lähtevät aina menemään alamäkeen.
En tiedä, että mistä johtui AM alamäki, mutta eikös siellä ole nyt samat ukot suunnitelleet tuon auton, kuin RBlläkin. AMllehän siirtyi iso joukko RBn aeroyksiköstä. Se kai selittää aika hyvin, että autot ovat samantyylisiä. Ei tosin sitä, että mikä mättää kehityksessä.
Tämä on muuten sikäli ihan hauska sanoma, mutta ei vaan pidä paikkaansa.Sama on tainnut köydä Alonson kanssa vaan lähes joka tallissa, johon mennyt. Sen takiahan siitä on sanottu, että on kirottu tallinvaihtojensa suhteen, kun tallin suoritukset lähtevät aina menemään alamäkeen.
Ko. odotus kertoo siitä, miten hajottava vaikutus Alonsolla on tiimiin. Pitää itseään maailman napana ja vain paskat tiimit estää häntä loistamasta. Toki lähes jokainen kuski joskus jotain napisee, mutta useimmiten puhuu muodossa ME. Meidän pitää parantaa…Joka sessiossa itsellä hieman odottava kanta, että milloin Alonso möläyttää taas jotain F2 tiimi tyylistä.
Jos lähdemme loogiselle päättelykyvylle niin onko Alfa Romeollakin vedetty Kimin autonkehityskulttuuri viemäriin kun Bottas palkattiin talliin johtavaksi kuljettajaksi? Meinaan Alfa Romeo on ollut syöksyssä viime kauden puolivälistä asti.Ko. odotus kertoo siitä, miten hajottava vaikutus Alonsolla on tiimiin. Pitää itseään maailman napana ja vain paskat tiimit estää häntä loistamasta. Toki lähes jokainen kuski joskus jotain napisee, mutta useimmiten puhuu muodossa ME. Meidän pitää parantaa…
Sama odotus itselläkin. Vettelin tuoma kulttuuri ja autonkehitys on huuhdeltu viemäriin.
Sauber on aina kuulunut sarjan häntäpäähän. Esimerkiksi näiden viiden vuoden aikana, jotka talli on kisannut Alfa Romeo nimellä, se on ollut kahdesti kahdeksas ja kahdesti yhdeksäs.Jos lähdemme loogiselle päättelykyvylle niin onko Alfa Romeollakin vedetty Kimin autonkehityskulttuuri viemäriin kun Bottas palkattiin talliin johtavaksi kuljettajaksi? Meinaan Alfa Romeo on ollut syöksyssä viime kauden puolivälistä asti.
Racing Point/Aston Martin myös yksi ailahtelevimmista talleista kopioautoillaan. Välillä voitetaan ja välillä kynnetään kunnes taas ollaan jatkuvasti podiumilla.Sauber on aina kuulunut sarjan häntäpäähän. Esimerkiksi näiden viiden vuoden aikana, jotka talli on kisannut Alfa Romeo nimellä, se on ollut kahdesti kahdeksas ja kahdesti yhdeksäs.
Viime kauden kuudes sija oli sellainen satunnainen väläytys, johon jokainen häntäpään talli kykenee aina silloin tällöin.
2019: 7. (55pts)Vettel oli toisena -21, mutta muuten AM aikana podiumit on Alonson ajamia tältä kaudelta.
Racing Pointin ajalla taitaa olla vaan Strollin ja Checon podiumit vuodelta -20.
Ei se nyt niin ailahtelevaista ole ollut
Mäkkihän putosi pohjalle, kun Honda tuli mukaan ja vaihtoi moottorin siihen, mutta kai Astonin romahdus kesken kauden on aika uniikkia.Onko yhtään noin törkeän jyrkkää notkahdusta nähty F1:sten historiassa mitä Aston Martin on esittänyt ja varsinkin kun raha ei ole ollut syynä. Brawn GP:n vauhti oli kauden lopussa huonoa vrt. ekaan kisaan, mutta siellä autoa ei juuri kehitetty.