Asumismuotonne

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Niin tästäkin oli tosiaan jo vanhempikin toikki joten antaa pudota... Taisinkin vastata siihen aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26881
Kerrostalossa oon koko ikäni asunu ja asun loputkin iästäni.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Oon asunu vaan kerran omakotitalossa, sekin oli au pair -aikoina. Muuten oon asustellu lahinna kerrostaloasunnoissa, niinku tallakin hetkella.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
Koko elämäni heinäkuun loppuun asti olin asunut omakotitalossa, elokuun alusta lähtien rivitalossa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Avausviesti haiskahtaa nyt kovasti siltä, että porukat on kenkimässä Jonia pois nurkistaan ja asia pistää nuoren miehen mietteliääksi.
Kysymykseen vastaan kerrostalo.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kronologisessa järjestyksessä:

Omakotitalo-kerrostalo-omakotitalo-rivitalo-omakotitalo-kerrostalo-omakotitalo-kerrostalo-omakotitalo-kerrostalo

Viimeiset 8 vuotta kerrostalossa, toivottavasti ei seuraavaa 8:aa vuotta..
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Viimeiset 1,5 vuotta kerrostaloasunnossa, sitä ennen suurimman osan elämästä rivitalossa.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Noin 6-vuotta rivitalossa, 18-vuotta omakoti- tai paritaloissa ja nyt vuosi kerrostalossa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sekä että eli kerrosta ja omakotitaloa mettän keskellä. Päälle mökkeilyä ja joskus heräilen vieraan nurkistakin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Uudenkarhea luhtitaloasunto, jossa tänään paikalle saapuessani haisi teinihiki ja -bileet. Tytär oli illalla pitänyt kavereilleen tuparit, joiden kulusta sain tänään kuulla mm. naapureilta. Paikat on kuitenkin ehjinä ja kämppä taas siivottu.
 
Ylös