Asuste/pukine mitä et ikinä päällesi laittaisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.

En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.

Saati sitten on hengissä tuohon listaan vielä. Vaikea kuvailla miten tämä on ylipäätään mahdollista. Niinpä vaan onnistuu.

Mulla on paukkupakkasia varten pilkkihaalarit. Lisäksi olen kaunis nainen.

1010-safari-pun-iso_1211_2c7.jpg

Krista Kosonen on pitkä ja hoikka myös, mutta ei näytä hyvältä hänelläkään. Kun ei, niin ei.
Nerokas keksintö.

Korvaa vielä tuon alaresorin jäykällä kumilenkillä niin saa salitreeniä kävellessä. Lisäksi toimii ns. hybridinä kun ylläpitää liikettä jousivoiman avulla.

Joops. Joku leijona-vaakuna paita ja kiitos-paita, ei kiitos. En vaan pysty. Profiloituu väärin.

KiitosVeteraanit_300.jpg

Tän tyyppinen taasen menee.

product-24_3.png
Kyllähän nuo leijonapaidat edustaa juuri kaappifasisteja ja pilottitakkeja, vaikkei sitä ääneen sanotakaan. Ollaan kannattavinaan jääkiekkojoukkuetta, oikeasti kannatetaan ihmistä isolla Iillä.

Suomen lippuakaan parane ostaa kun joku kaupunkilainen luulee fasistiksi.