Asuste/pukine mitä et ikinä päällesi laittaisi

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Rahasta nyt melkein mitä vaan, mutta ihan pienestä rahasta en näyttäytyisi esim. ns. urheilusandaaleissa. Järkyttävän ruma remmikasa pitkin poikin jalkaterää ja nilkkaa. Kiitos ei.
Mitkä tahansa väriltään ruskeat, varrettomat nahkakengät.. Aissaatana.... Sanat ei riitä kertomaan. Pultsaripopot. Menee samaan kastiin sandaalien kanssa. Paitsi että on vielä kamalemmat.

Sitten pannassa on pikeepaita, villapaita, neulepaita, collegepaita ööö... mitäs niitä paitoja vielä on... Slipoveri on kanssa ihan helvetin nolo vaatekappale. Nolompi kuin noi paidat yhteensä, ja liki yhtä hyödyllinen ku kraka. Salmiakkikuvioitu villaslipoveri on jotain niin käsittämättömän rumaa, että se vetää melkein vertoja ruskeille nahkakengille.
Noi kiitos-paidat, suomi-korut (kuten muutkin korut) ovat kanssa iso nou nou.
Ja pitkiä kalsareita en ole edes omistanut vuosiin. Mieluummin farkkujen päälle jotain ulkohousua, mitkä saa helposti pois sisälle mennessä. Sama tietty aluspaitain kanssa. Jos ei pelkkä farkkupaita, t-paita tai kauluspaita takin alla riitä, niin sitten hupparia tai verkkatakkia takin ja paidan väliin.

Onhan noita kai vielä muutakin, mutta nää nyt tuli heittämällä mieleen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Enpäs tiedä millaiset asusteet ovat yllä mainitut "tykit", "tykkeet" ja "boratteet". Sen taas tiedän, että moisia asusteita tuskin tulen koskaan käyttämään.

En ikinä tule pukeutumaan mustaan t-paitaan, jonka rinnuksessa on jokin valkoisin tikkukirjaimin suurella fontilla painettu paidankantajan mielestä "hauska", ja/tai mielestään kantaa ottava tai asemaansa liittyvä teksti . Esimerkiksi: "Isäntä", "Emäntä", "Pomo", "Kingi", "Päällikkö", "Avohoidossa", "Boss", "The King", "Juoppo", "Minä", jne, jne...

Mulla on reilut parisenkymmentä mustaa T-paitaa (tai hihatonta vastaavaa asustetta), ja kahdessa niistä on rinnassa valkoinen painatus. Toisessa lukee "F1-forum" kera logon ja siinä toisessa kunnioitetaan erästä suurta suomalaista runoilijaa.

On niitä varmaan muitakin mielestäni epäasusteita. Varsinkin kaikki kirkaan-, räiskyvän-, ja neonväriset vaatteet. Ja verkkarit. Ja persus-polvissa malliset housut. Ja paljon muita.

Niin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Väärä lääkitys-"asennepaita" löytyy, alkuperä tuntematon. Olen kyllä käyttänyt, harvoin.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Crocsit. Uggit.

Gootiksi musta (heh) ei olisi. Ja pelkkään mustaan pukeutumiseen kyllästyisin alle päivässä. Liian pieniä vaatteita en käytä. Noin muuten sillä koolla ei ole niin väliä, kunhan näyttää hyvältä päällä.

Muuta henkilökohtaisella bannilistalla olevaa:
- tummansiniset farkut valkoisilla kulutuksilla:yuck:
- liian matalavyötäröiset farkut
- kaikenlaiset paljetit, glitterit, lurexit yms.
- beige, khakinvihreä, pastellisävyt
- kaikenlaiset röyhelöt
- sukkahousujen suhteen melkein kaikki käy, poikkeuksena pitsisukkahousut, ne kun saavat jalat näyttämään mummon pöytäliinalta (kokeiltu on), eikä myöskään ohuita harmaita tai paksuja ihonvärisiä.
- polvet peittävät mekot ja hameet, oon ihan tarpeeksi lyhyt muutenkin, että sitä tarvitsisi erikseen vielä korostaa

Joops. Joku leijona-vaakuna paita ja kiitos-paita, ei kiitos. En vaan pysty. Profiloituu väärin.
Tulipa tässä eräänä päivänä vastaan kiitos-paitaan puettu, noin 5-vuotias lapsi. En onneksi vanhempiaan tuntenut.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Napapaita tulee ensimmäisenä mieleen mitä en ainakaan käyttäisi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Olen vuosikausia odottanut milloin tulee kesämuotiin sellaiset 90-luvun puolivälistä tutut napapaidat. Tai toppi taitaa olla oikea nimitys? Ne yhdistettynä hulmuavaan minihameeseen, aijai joskus nuorna poikana keväiset koulupäivät meni vikkelästi. Itse asiassa viime sunnuntaiaamuna näinkin yhdellä blondilla pinkin topin ja kuviolliset legginsit. Se oli kyllä nauttinu jotain buranaa vahvempaa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Lauantaina Turkuunissa bongasimme tmoin ja Dompparin kanssa käyskennellessämme erään hyvin täytetyillä pantterilegginseillä sonnustautuneen tätylin.

Olihan se. Ihan jees, vähintäänkin.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Olen vuosikausia odottanut milloin tulee kesämuotiin sellaiset 90-luvun puolivälistä tutut napapaidat. Tai toppi taitaa olla oikea nimitys? Ne yhdistettynä hulmuavaan minihameeseen, aijai joskus nuorna poikana keväiset koulupäivät meni vikkelästi. Itse asiassa viime sunnuntaiaamuna näinkin yhdellä blondilla pinkin topin ja kuviolliset legginsit. Se oli kyllä nauttinu jotain buranaa vahvempaa.
Muistan lukeneeni jostain vähän aikaa sitten, että napapaidat tulee taas. Tais mennä samantien poiskin muodista.
 
Ylös