Sue_me
Well-known member
Kiinni veti.Kokoomuksen* t-paita päälle satasesta?
*tai muun puolueen
Markkinatalous on iloinen asia.
Kiinni veti.Kokoomuksen* t-paita päälle satasesta?
*tai muun puolueen
Pitkät kalsarit.
Olet niin oikeassa. Niin oikeassa.
Oottako jätkät nyt ihan tosissanne? Suomen eturauhasliitto kiittää ja kuittaa.
Olen aina tosissani netissä.Oottako jätkät nyt ihan tosissanne?
Intissähän niitä oli käytettävä jotta pysyi hengissä talvella, mutta muuten kyllä olen ihan tosissani.Oottako jätkät nyt ihan tosissanne? Suomen eturauhasliitto kiittää ja kuittaa.
Saati sitten on hengissä tuohon listaan vielä. Vaikea kuvailla miten tämä on ylipäätään mahdollista. Niinpä vaan onnistuu.En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.
Mulla on paukkupakkasia varten pilkkihaalarit. Lisäksi olen kaunis nainen.En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.
Krista Kosonen on pitkä ja hoikka myös, mutta ei näytä hyvältä hänelläkään. Kun ei, niin ei. Näytä liitetiedosto 21202Vaikka näyttääkin hyvältä niiden päällä jotka osaa se päällä olla.
Nerokas keksintö.Krista Kosonen on pitkä ja hoikka myös, mutta ei näytä hyvältä hänelläkään. Kun ei, niin ei.
Kyllähän nuo leijonapaidat edustaa juuri kaappifasisteja ja pilottitakkeja, vaikkei sitä ääneen sanotakaan. Ollaan kannattavinaan jääkiekkojoukkuetta, oikeasti kannatetaan ihmistä isolla Iillä.Joops. Joku leijona-vaakuna paita ja kiitos-paita, ei kiitos. En vaan pysty. Profiloituu väärin.
Tän tyyppinen taasen menee.
Mä käytän toppahousuja. Tykit ahistaa vitusti.En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.