Asuste/pukine mitä et ikinä päällesi laittaisi

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.
Saati sitten on hengissä tuohon listaan vielä. Vaikea kuvailla miten tämä on ylipäätään mahdollista. Niinpä vaan onnistuu.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En oo ikänä tajunnut miten kukaan pysyy lämpymänä tai ylipäätään terveenä kahdenkymmenen asteen tuiskuissa käyttämättä tykkejä mutta enpä mä tajua paljon muutakaan.
Mulla on paukkupakkasia varten pilkkihaalarit. Lisäksi olen kaunis nainen.

 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Krista Kosonen on pitkä ja hoikka myös, mutta ei näytä hyvältä hänelläkään. Kun ei, niin ei.
Nerokas keksintö.

Korvaa vielä tuon alaresorin jäykällä kumilenkillä niin saa salitreeniä kävellessä. Lisäksi toimii ns. hybridinä kun ylläpitää liikettä jousivoiman avulla.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Joops. Joku leijona-vaakuna paita ja kiitos-paita, ei kiitos. En vaan pysty. Profiloituu väärin.




Tän tyyppinen taasen menee.

Kyllähän nuo leijonapaidat edustaa juuri kaappifasisteja ja pilottitakkeja, vaikkei sitä ääneen sanotakaan. Ollaan kannattavinaan jääkiekkojoukkuetta, oikeasti kannatetaan ihmistä isolla Iillä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Suomen lippuakaan parane ostaa kun joku kaupunkilainen luulee fasistiksi.
 
Ylös