RK-62 sanoi:Taisi olla niin, että Häkkisen auton siipiä säädettiin viimeisellä stopilla, joka sitten mahdollisti nuo kovemmat suoranopeudet. Tosiaankin radan keskivaiheilla Schumi sai revittyä jonkun verran aina kaulaa. Elikkä ohituksen onnistumiseksi Mikan piti pystyä siinä pitämään ero siedettävänä. Ainoaksi mahdolliseksi ohituspaikaksi jäi Kemmelin jarrutus. Kerran Mika yritti ja saksalainen oli viedä etusiiven Häkkisen autosta. Piti rakentaa uusi yritys ja ja lopulta se onnistui Zontan avustamana. Ilmarin mielestä tuo ohitus oli vissiin aivan selvä juttu ja lähinnä rutiinilla heitetty. Ei se kuitenkaan ole niin yksinkertaista, että Mikan auto kulki kovempaa ja se siitä.
Tästä on muuten jauhettu ennenkin...
On tosiaan hassua joidenkin ihmisten ajattelutapa, että jossain kisassa jonkun auto on _koko kisan_ nopeampi kuin toisen auto. Että ei muka ole mahdollista se, että varsinkin tuollaisessa kisassa, jossa oli poikkeuksellisen muuttuvat olosuhteet, olisikin niin, että vaikkapa kisan alkuvaiheessa toisen autolla on ajettavissa nopeammin ja jossain vaiheessa voimasuhteet kääntyvät toisinpäin. Tuo sama ajattelutapa huvituttaa myös kokonaisia f1-kausia käsiteltäessä. Samaiset hahmot perustelevat McLarenin olleen ihan ylivertainen kaudella 1998 ja perusteena sitten kauden kaksi ensimmäistä kisaa. Voi elämä