Jonkki
Press Play ►
- En ole nähnyt kumpaakaan Tuntematon sotilas -elokuvaa, saatika lukenut kirjaa
- En ole nähnyt Talvisota -elokuvaa
Talvisota leffa on katsomisen arvoinen. Tarrautuu ruutuun kun tota katsoo. Taannoin katsoin sen taas. Tuntematon sotilas taasen on katsomislistalla mutta ei ole tullut tsiikattua kun masentuu noista vanhoista mustavalkofilmeistä. Muita sotafilmiä esim. Tali ihantala 1944 ja Etulinjan edessä.- En ole nähnyt kumpaakaan Tuntematon sotilas -elokuvaa, saatika lukenut kirjaa
Toikin nimihän pitäisi olla "Asioita, joita ei kannata kertoa muille"..- En ole nähnyt kumpaakaan Tuntematon sotilas -elokuvaa, saatika lukenut kirjaa
Smasat sanat.- En ole nähnyt kumpaakaan Tuntematon sotilas -elokuvaa, saatika lukenut kirjaa
Sama.. Taidolla ja jollain wikipedian tapaisella kuitenkin pääsin läpi lukiossa äidinkielen kurssin, johon kuului tuon lukeminen Muun kuin asian osalta (kuuluu muutakin kuin forum, kuten Tiede-lehdet) tullut luettua Jules Vernen joku kirja ja AVS:t. Sivistymätön moukka olen..7 veljestä on mulle outo juttu. En muutenkaan ole koskaan lukenut romaaneja.
Korjaa krapulaa tms. Minäkään en ole noita kokonaisuudessaan katsonut ja kirjan lukukin oli vähän niin ja näin.Herää kysymys mitä hemmettiä Jonkki tekee itsenäisyyspäivänä jos ei ole noista mitään nähnyt? Katselet linnan juhlia?
Kumpaa et ole nähnyt? Äkkiä nyt, kiire!- En ole ikinä katsonut Tuntematon sotilas-elokuvaa
Tai mikään aukko ole, perkele rekan mentävä reikä!Aukkoja riittää vaikka muille jakaa!
Sama.- en ole käynyt Kiinassa
- puhun sujuvasti vain suomea ja englantia
- luen paljon, mutta kirjallisuuden merkkiteoksia en jaksa lukea, pelkkiä rikosromaaneja ja tiedekirjoja
- ällöän suomenruotsia
Sama.En ole käynnyt baletissa enkä oopperassa. Louvren sisään asti en ole kerinnyt. Enkä Talvipalatsissa ole edes käynnyt.
Ylläolevasta molempia olen nähnyt pätkittäin, mutten täysin kokonaan kuiteskaan. Muuten sama.- En ole nähnyt kumpaakaan Tuntematon sotilas -elokuvaa, saatika lukenut kirjaa