vmjs
Well-known member
- Liittynyt
- 9.7.2003
- Viestit
- 903
Signs have been placed around the route of the rally, inviting the drivers and those involved in the WRC to go home - with the road in one stage being sprayed with the message: "F*** off rally."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/78294Northern Rivers protester Graeme Dunstan said: "Byrrill Creek is a close-knit community and its residents are angry. The Repco Rally juggernaut – 90 racing cars plus support vehicles, helicopters and sirens to scare away wildlife – will be going past their properties and denying them access to their road for the day. Stop the rally there on the first day and we will win the battle for the rally media."
Onko todella niin vaikeata antaa autojen vähän pärrätä yhden viikonlopun vuodessa? Haistakaa Austraalian aktivistit paska. :mad_old:
Aivan sama jo, että ajaako joku aktivistin vai jäädytetyn koalan päältä.
Fordit oli yhtä lailla matkassa kuluneilla renkailla, mutta Latvalan sanoin Ogier oli matkassa vielä enemmän kuluneilla. Mistä päättelit, että Hirvonen olisi antanut "tahallaan tasoitusta"?^^ En silti hiffaa miksi antaa tahallaan tasoitusta kerta joutuu vielä auraamaankin. Ennenkin ollut sama homma, että Citroën käyttää kuluneita nakkeja tarmacilla ja Ford säätää uusilla rinkuloilla. Sitten hävitään ja ihmetellään. Kauankohan tätäkin kestää.
Huomenna seuraavassa järjestyksessä:Eli eipä tuosta voi oikein päätellä mitään, muuta kuin että villinä veikkauksena Ford-veljekset lakaisee huomenna tietä.
Eikös Loebillä ja muilla citikoilla ollu kuluneita sorapyöriä varapyörinä, joita he sitten käyttivät tällä asfalttipätkällä. Olen itse ajanut ralliautolla asfaltilla uudehkoilla ja lähes loppuun kuluneilla sorapyörillä ja ero on aika iso.Voi rähmä! Mikä ihme noissa pikkupyörityksissä nyt on, kun Mikko jää kahdella lilliputtierikoiskokeella lähemmäs 7 sekuntia Loebille? Ei naurata.
Kyllä vaan. Sama juttu eilen, ja Latvala kommentoi tänään "enpä itse tajunnut". Pölhökkeet.Eikös Loebillä ja muilla citikoilla ollu kuluneita sorapyöriä varapyörinä, joita he sitten käyttivät tällä asfalttipätkällä. Olen itse ajanut ralliautolla asfaltilla uudehkoilla ja lähes loppuun kuluneilla sorapyörillä ja ero on aika iso.
Tarkasti se vetää. :eek!:- Aamulla ajoin 95-prosenttisesti ja iltapäiväksi nostin lukeman 98 prosenttiin. Se riitti, koska nopeammassa ajossa auto olisi livennyt mutkissa liikaa sivuttain ja se olisi maksanut aikaa, Latvala analysoi.