Onko tämän muotoilija ollut joku kännissä ollut ala-astelainen?
http://www.iltalehti.fi/autot/200807117914163_at.shtml
Ei hyvää päivää...
http://www.iltalehti.fi/autot/200807117914163_at.shtml
Ei hyvää päivää...
Taallahan on kaikenlaista paskaa taas jauhettu. :nope::nope::nope:Mersu on läskimahojen auto.
Varma tieto. Voi tehdä ihan tutkimusta siitä, millasia äijiä sieltä nousee. Tai sitten ratin takana on kuivakka akka permanentissään ja haisee jollekin haisuvedelle tai muulle hyttysmyrkylle. Keltaset tai harmaat on näillä akoilla myös.
Ei hajuakaan.Taman auton ajaminen oli positiivinen yllatys.
Sanoisin etta moottori teki minuun lahtemattoman vaikutuksen, ja se olikin taman auton parsa puoli.
Jousitus oli amerikkalaisen pehmea ja hiukka tunnoton. Navigaattori oli raivostuttava, silla mitaan ei voinut muuttaa auton ollessa liikkeessa, moni asia vain meni sekaisin...
Penkit olivat todella mukavat ja aanentoistolaitteet huippua.
Kaikenkaikkiaan luxusauto, ja kiihtyvyyskin oli todella hyva kokoon nahden.
Ja kulutus kympin pintaan, meikalaisen vuokra-auton ajotavalla.
Voisin ostaa. :thumbup:
mutta on vaan liian kallista lystia
Ei ole kierrosta vaan kilowattia... :thumbup:Ei hajuakaan.
Toi kierroslukumittari on lievästi ilmaistuna omituinen. 200 km/h ja 2000 kierrosta ? Joku tässä yhtälössä mättää. Taitaa olla Hybridi.
Hybridi Lexus?Ei ole kierrosta vaan kilowattia... :thumbup:
Jaa, meinaat että suurin osa mersukuskeista on mua 'kuivempia' vai?Taallahan on kaikenlaista paskaa taas jauhettu. :nope::nope::nope:
Luulen etta herra moella on korkeampi rasvaprosentti kuin mulla, entisella mersukuskilla.
Toihan on aika hätänen sähköauto.
Lahella, mutta nou. :thumbup:Hybridi Lexus?
Hieman Toyotan ratin näköinen tuo.
Ja pikainen visiitti www.lexus.fi -osoitteessa vahvisti arvauksen.
GS 450h?
Meillä on kans yhellä Ramilla tällä kylällä joku Range Roverin uusi Sporttiversio. Tehoa n. 300 hp. Olin pyörtyä kun mulle selvis, että se on laittanut siihen 148 000 euroa+lisävarusteet+toimituskulut. :eek!:Ainiin! Ajelin viime viikonloppuna Range Sportti V8 diiselillä (jos on useampia vaihtoehtoja, niin en tiedä mikä niistä ).
Oli mukava auto, huomattavan vähemmän "maasturimaista huojuntaa" kuin esim. Discovery 3:ssa Mutta takatilat oli pienet ton kokoseen autoon.