Auto arvostelumme

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
2008 BMW M3 Cabriolet oli melkoisen mukava peli ajella. Tehoa piisasi ja elektroniikkapuolikaan ei loppunut kesken. Sopiva kärry suvi-iltaan :ahem:

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
Olen edellen tyytyväinen omaan liisariin:alppu:

toki mittarissa on jo yli 1000 km ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mersu on läskimahojen auto.

Varma tieto. Voi tehdä ihan tutkimusta siitä, millasia äijiä sieltä nousee. Tai sitten ratin takana on kuivakka akka permanentissään ja haisee jollekin haisuvedelle tai muulle hyttysmyrkylle. Keltaset tai harmaat on näillä akoilla myös.
Taallahan on kaikenlaista paskaa taas jauhettu. :nope::nope::nope:

Luulen etta herra moella on korkeampi rasvaprosentti kuin mulla, entisella mersukuskilla.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mika auto kyseessa?

Taman auton ajaminen oli positiivinen yllatys.

Sanoisin etta moottori teki minuun lahtemattoman vaikutuksen, ja se olikin taman auton parsa puoli.
Jousitus oli amerikkalaisen pehmea ja hiukka tunnoton. Navigaattori oli raivostuttava, silla mitaan ei voinut muuttaa auton ollessa liikkeessa, moni asia vain meni sekaisin... :mad:
Penkit olivat todella mukavat ja aanentoistolaitteet huippua.

Kaikenkaikkiaan luxusauto, ja kiihtyvyyskin oli todella hyva kokoon nahden.
Ja kulutus kympin pintaan, meikalaisen vuokra-auton ajotavalla. :D

Voisin ostaa. :thumbup:
mutta on vaan liian kallista lystia

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Taman auton ajaminen oli positiivinen yllatys.

Sanoisin etta moottori teki minuun lahtemattoman vaikutuksen, ja se olikin taman auton parsa puoli.
Jousitus oli amerikkalaisen pehmea ja hiukka tunnoton. Navigaattori oli raivostuttava, silla mitaan ei voinut muuttaa auton ollessa liikkeessa, moni asia vain meni sekaisin... :mad:
Penkit olivat todella mukavat ja aanentoistolaitteet huippua.

Kaikenkaikkiaan luxusauto, ja kiihtyvyyskin oli todella hyva kokoon nahden.
Ja kulutus kympin pintaan, meikalaisen vuokra-auton ajotavalla. :D

Voisin ostaa. :thumbup:
mutta on vaan liian kallista lystia
Ei hajuakaan.
Toi kierroslukumittari on lievästi ilmaistuna omituinen. 200 km/h ja 2000 kierrosta ? Joku tässä yhtälössä mättää. Taitaa olla Hybridi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kierroksista ja nopeudesta tuli mieleen viime talvinen suoritukseni. Omistan 200-sarjan Volvon ja se on "aika" herkkä juuttumaan yllättävän tasaiseen paikkaan kun on liukasta. Onnistuin jumittamaan koslan tuohon kotipihalle voin puolen sentin korkuisen päkkärän taakse ja kun olin syystä tai toisesta muutenkin vittuuntuneella fiiliksella liikkeellä niin survaisin nelosen päälle ja kaasun pohjaan. Auto ei edelleenkään lähtenyt liikkeelle, mutta nopeusmittari näytti parhaimmillaan melkein satasta. :cool: tai ehkä ennemminkin :eek:.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Heh. Mä en ole koskaan edes uudenmallista Avensista ajanut - sisälläkin istunut vain kerran.
Ja silti ratin napin yläreunasta tuli heti niin Toyota mieleen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Taallahan on kaikenlaista paskaa taas jauhettu. :nope::nope::nope:

Luulen etta herra moella on korkeampi rasvaprosentti kuin mulla, entisella mersukuskilla.
Jaa, meinaat että suurin osa mersukuskeista on mua 'kuivempia' vai?:rolleyes:

Varsinkin nämä Saksasta tuodut 'vähänajetut' ja 'yhdellä omistajalla' olleet Meset kuskeineen vahvistavat säännön.:D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
BMW 320i Cabrio

Taas avoautojen testailu jatkuu....

Vuorossa Bemun kovakattoinen coupe-tyylinen 320i cabrio.

Tyylikas auto, vaikkakin holmo keksinto tuo avain sisaan paina start nappulaa. :thumbdown
Myos moottori laiskahko tuolle autolle, ehkapa auto vain on liian raskas tuolle koneelle. Huippunopeutta loytyi suht tarpeeksi.
Sama vika kuin A4:ssa, nopeuden ollessa yli 140km/h tuuli tuivertaa jo todella ikavasti. Koska helletta oli saksassa viime viikolla jopa 34°C, ajoin lahes kokoajan katto auki. 350km matkan jalkeen oli kylla korvat ja niska hellana... :thumbfh:

Mutkakayttaytyminen tuolla autolla oli mukavaa, suht lujaa pystyi paastella ilman pelkoa etta lahtee kasista. Myos kaupungissa oli nappara.
Bemarin navi on jo tuttu ja tykkaan siita. Myos Bluetooth kannykkatuki on loistava, toimii kylla eri tavalla kuin mesessa, jossa auto etsii kannykan. Bemussa kannykan pitaa etsia auto.

Avoista tahan mennessa parsa on ollut kylla TT. En itse tuollaista ostaisi silti, mieluummin ajan mopolla. :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Dodge Journey 2.0 CRD

Viime viikolla tuli ajettua noin 2000km Dodge Journeylla.

Meinasivat antaa C6 3.0 dieselin, mutta silla ei saanut ajaa Puolaan, Dodgella sai.

Positiivinen yllatys kylla oli. Moottori on volkkarin dieseli, ja jaksoi yllattavan hyvin kuljettaa noinkin isoa autoa. Ainoastaan vaihtaessa tuntui arsyttavaa hyytymista riippumatta kierroksista.
Korkeasta ajoasennosta tykkasin, ja jenkkilainen halpismuovi sisusta oli parempi kuin odotin. Radio ja ilmastointi rypas oli hyvin kasilla ja suht laadukkaan oloinen.
Penkit olivat suht mukavat, ei ollut paikat liiemmin kipeina pitkien ajojen jalkeen, mita nyt oikea polvi. Mika saakeli siina on, etta hirmu monessa autossa polvi painaa mulla arsyttavasti just keskikonsolin jotain nurkkaa... :thumbfh:

Radion sointi oli todella hyva, diggasin. Takapaksissa oli mukavasti tilaa kun 3 penkkirivi oli alhaalla. Takapenkkeja en kokeillut, mutta uskoisin etta lapset viihtyisivat siella. Voisin tosissani harkita Transportin vaihtoa tuollaiseen.
Keskikulutus oli alussa reilusti alle 8l/100km alussa (Puolassa), lopussa sitten ajelin vauhdilla ja kulutus nousi ysin pintaan.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Audi A4 Cabrio 2.0 TDi

Tuli sitten tuollainenkin testattua.

Suhteellisen paljon aanekkaampi kuin perus A4, varsinkin kovissa vauhdeissa. Valitettavasti kellit olivat sellaiset etta en ajellut katto auki.

Mitas tuosta olisi sanottavaa, muuta kuin etta perusaudi. Hyva ajettava, hiukka aanekas dieseli (tuossa Dodgessa muuten moottorin aani tuli ehka liian paljon lapi), ja suhteellisen kevyt etupaa, tuppas maralla sudittamaan aika useasti.
Renkaat taisivat olla loppuunajetut, silla luistonesto iski paalle muutaman kerran.

Ihan kiva, saattaisin ostaa josko avon haluaisin, tuonne mahtuisi lapsetkin taakse.
Laukkuja ei kylla paksiin paljoa mene... :thumbfh:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Heh. Dodge Journeyn mittaristo on kuin suoraan 1980-luvulta. Hienoa. :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ainiin! Ajelin viime viikonloppuna Range Sportti V8 diiselillä (jos on useampia vaihtoehtoja, niin en tiedä mikä niistä :)).

Oli mukava auto, huomattavan vähemmän "maasturimaista huojuntaa" kuin esim. Discovery 3:ssa :) Mutta takatilat oli pienet ton kokoseen autoon.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ainiin! Ajelin viime viikonloppuna Range Sportti V8 diiselillä (jos on useampia vaihtoehtoja, niin en tiedä mikä niistä :)).

Oli mukava auto, huomattavan vähemmän "maasturimaista huojuntaa" kuin esim. Discovery 3:ssa :) Mutta takatilat oli pienet ton kokoseen autoon.
Meillä on kans yhellä Ramilla tällä kylällä joku Range Roverin uusi Sporttiversio. Tehoa n. 300 hp. Olin pyörtyä kun mulle selvis, että se on laittanut siihen 148 000 euroa+lisävarusteet+toimituskulut. :eek!::eek:
Itse olisin hänen asemassaan keksinyt niille rahoille aika monenlaista muutakin käyttöä.