En mä sitä kaaraa symppaa, vaan kouhon corsicaismia. Tuota huikeeta omistautumista jollekin yhtä sysimunalle kuin tuo Ameriikan ihmemaan nelipyöräinen keksintö on.Mä en yhtään. Jenkkipaska, jonka jokainen autoista jotain tietävä tietää olevan kasa paskaa. Uutena, käytettynä ihan sama. Sulla on lapsia, joten osta joku turvallinen auto eikä mitään jenkkipaskaa. Mutta jos on hipsteri jonka on pakko ostaa paskaa statuksen ylläpitämiseksi, niin sitten ok.
:wall:Ilmoittavat ajetun määrän peninkulmina.
Tää saa voittaa.Mä en yhtään. Jenkkipaska, jonka jokainen autoista jotain tietävä tietää olevan kasa paskaa. Uutena, käytettynä ihan sama. Sulla on lapsia, joten osta joku turvallinen auto eikä mitään jenkkipaskaa. Mutta jos on hipsteri jonka on pakko ostaa paskaa statuksen ylläpitämiseksi, niin sitten ok.
Copypastettamalla voittoon.Tää saa voittaa.
Tuossa parkkipaikalla lojuu uusinta koppaa oleva Ford V8. Kyllä kai sellainen kelpaisi vaikka Ford onkin. Toinen syy voisi olla olla forumin ainoa jenkkiautoilija.Voisin kyllä ajella jenkkiautolla jos olisi varaa johonkin uuskoppaseen V8 Chargeriin tms.
Itsehän olen jenkkiautoilija.Tuossa parkkipaikalla lojuu uusinta koppaa oleva Ford V8. Kyllä kai sellainen kelpaisi vaikka Ford onkin. Toinen syy voisi olla olla forumin ainoa jenkkiautoilija.
Niin. Käytetty sanahan on mil, jonka jokainen sivistynyt ymmärtää tietysti mailiksi. Ostaisitko ruotsalaiselta käytetyn auton? Paljonko autolla on ajettu? Myyjä vastaa 50 000 mil. Ostaja kuulee 50 000 mailia. Matkamittari näyttää 500 000 km.Ilmoittavat ajetun määrän peninkulmina.
Mä sulle **** ja ***** näytän.Sellainen tuli tuosta vaarallisuudesta haukkumisesta mieleen, että onko nuo kriteerit mitenkä tiukentuneet aikojen saatossa vai voiko vetää yhtäläisyysviivan, jotta jos joku uusi venäläisihme vetäisee testissä *, niin se olisi luokiteltu yhtä vaaralliseksi parikymmentä vuotta sittenkin? Tai toistepäin, kun eräskin nimeltämainitsematon jenkkikapistus saanut testistä 20 vuotta sitten ***** kuljettajan turvallisuudesta ja *** matkustajien turvallisuudesta, niin niin... Oma veikkaus, että ei mitään yhtäläisyyttä.
Kauneus on katsojan silmässä. SokeallakinJos pitäisi ostaa perhekokoinen käytetty amerikanauto suhteellisen edullisesti, niin tämmöinen valintani olisi:
Ajattoman sulavalinjainen ja kaunis auto. Amerikkalaisittan sanottuna Wagon-versio kelpaisi kyllä myös.
Perin hyvin on muotoilussa onnistututtu Chevroletilla 1990-luvun alussa 1980-luvun kulmikkuuden jälkeen. Kuten sanoin. Chevrolet Caprice Classic on kaunis auto.
Jos auto aiheuttaa pahoja fiiliksiä oston jälkeen niin palautusoikeutta ei ole, ostaja on ostanut auton ja jos mukana tuli jotain muutakin, niin ne saa kaupan päälle.
Ostajalle suosittelen auton manaamista henkien häätämiseksi, jonka jälkeen auto pitäisi siunata. Voi toki ajaa ilmankin, jos pitää jännityksestä, varsinkin yksin yöaikaan ajaessa fiilikset on katossa. Yöpymistä autossa en suosittele.
Olis kyllä aika hieno. Mustaksi pitäis maalata ja sitten poltella Bauhausin "Bela Lugosi's Dead" rompulle, joka auton soittimeen, minkä jälkeen cd-soittimen eject-nappi pikaliimalla jumiin. Punaiset sisävalot ja savukone vielä, niin kokonaisuus olisi varsin toimiva.Tossahan olis vaikkapa JPP:lle soiva peli. Iso kontti ja kyydissä henkisiä voimia.
http://www.nettiauto.com/volvo/245/6652682