Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Sikälimikäli wikipediaan on luottamista:

Vanhanaikaiset ristikudosrenkaat kuluvat keskeltä jos paine on liian korkea ja reunoilta jos paine on liian matala, nykyaikaisissa teräsvyörenkaissa liian pieni rengaspaine kuluttaa rengasta keskeltä ja liian suuri paine reunoilta. Joten on tärkeää, että rengaspaineita tarkkaillaan ja ne pidetään oikeassa paineessa kuorman ja rengastyypin mukaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rengas_(ajoneuvo)#Rengaspaineet
Nyt kiireellä kehittelemään ristikudosteräsvyörenkaita. Ne kuluu tasaisesti oli paine mikä vaan. :idea:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Lupaan raportoida jokaisen vian ja puutteen.
47 000km mennessä ilmenneet:
-Takakontin tiiviste repsotti. Vaihdettiin huollon yhteydessä uusi.
-Kauko-ohjattu keskuslukitus veti pakkasessa jumiin. Jouduin käyttämään avainta.
Lisähuomioita vioista ja puutteista:
-Ranskalaiset kusipäät ovat olleet mukana suunnittelemassa tekniikkaa: Pettänee hetkenä minä hyvänsä.
-Mittariston suomennoksissa on yhdyssanavirhe: Digitaali nopeus.

oldez

Well-known member
-Ranskalaiset kusipäät ovat olleet mukana suunnittelemassa tekniikkaa: Pettänee hetkenä minä hyvänsä.
Onko sulla se lcd-mittaristo?

Sue_me

Well-known member
Harmi kun aina ne ranskalaiset kusipäät suunnittelemassa autoja ranskalaisten hienojen ihmisten sijaan.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ranskan muslimit suunnitelleet Fäggsin auton?

Varmaan ruotsinsuomalaiset tehneet mun auton pyöränlaakerin, SKF.

(Svenska Kullagerfabrikernas Finnar)

Tolerantti

Well-known member

Digi-Digi!
*

* "tietoiskun" mainos-slogan jostain digiboksien maihinnousun ajoilta.
Muistatteko ne kauhumaalailut, mitä digi-digin sanottiin tuovan? Köyhät mummot eivät kykene ostamaan digi-digiä (30 e), vaan ajautuvat televisiottomiksi. Niin on tarkalla kansaneläkeläisen budjetti. Ei näy Arvi Lind ja Petri Takala enää lain (mummo katsoo Petri Takalaa, sen katseessa on jotain katalaa). Mieroon pakotetaan mummo ja joutuu mökkinsä myymään. Tai ainakaan ei osaa digi-digiä asentaa, ja joutuu mieroon. Perustettiin vanhusten digi-digi tukiryhmiä: reippaat Lionsit tahi muut joutilaat kävivät asentamassa mummoille digi-digejä.

Ehkä nuo mummot on jo saatu keräiltyä raittien varsilta ja toimitettua krematorioon?