Örfil
Guest
Myrskylinnut on maailman kovin juttu. Se inspiroi minusta avaruusinsinöörin.
Tuolla se lattialla ikävöi.Miten sen harjan sitten kävi?
Ota raukka viereen nukkumaan.Tuolla se lattialla ikävöi.
Audiossa tuo on tyyppivika. Tankatessakin nappaan aina avaimet taskuun. Kamalin kohtalo on jossain Pihtiputaalla sulkea ovi, sitten kuuluu kloks ja avaimet ja puhelin jää lukkojen taakse. Ja rahat.No eipähän ole taas tällaistakaan sattunut.
Astun autoon, laitan avaimen virtalukkoon ja nousen takaisin ulos putsaamaan ikkunoita. Naps, sanoo auto. Juu, ovet itsestään lukkoon! Siinäpä jäi Al-setä hölmönä seisoksimaan harja kädessä ulkopuolelle sitten.
Sinne jäi auto Nokialle, onneksi mä ja harja päästiin kollegan kyydillä poies. Ja onneksi on kotona vara-avaimet. Mutta eihän noin saisi käydä.
No en onneksi ehtinyt käynnistää. Piti kyllä mutta jostain syystä päätin ensin pihinä miehenä bensaa säästääkseni kuurata akkunat.Jäikö auto käyntiin sinne Nokialle?
Käykö se sun auto lain?No en onneksi ehtinyt käynnistää. Piti kyllä mutta jostain syystä päätin ensin pihinä miehenä bensaa säästääkseni kuurata akkunat.
Kuljettajan ajotyyli on niin huojuva, että auto katsoo paremmaksi lukita sen ulos.JOlen kuullut vastaavaa tapahtuneen. Auton älyboxi päättää lukita ovet ja jättää kuljettajansa ulos. Varmaan jostain kostosta tai mielenosoituksesta on kyse.
Lontoon skidit sanoo et ei oo tekemistäAudiossa tuo on tyyppivika. Tankatessakin nappaan aina avaimet taskuun. Kamalin kohtalo on jossain Pihtiputaalla sulkea ovi, sitten kuuluu kloks ja avaimet ja puhelin jää lukkojen taakse. Ja rahat.
Mulla kanssa auto lukottelee ovia hiukan oman miele(ttömyyte)nsä mukaan, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole käynnissä moiseen ryhtynyt. Yleensä jätän kyllä oven silleen raolleen kun käynnissä olevasta autosta ulostaudun. Ihan varmuuden vuoksi, kun kyllä sillä vehkeellä kuitenkin jotain mua vastaan on ja suunnittelee lukitsevansa mut itsensä ulkopuolelle mahdollisimman hankalassa saumassa.Jäikö auto käyntiin sinne Nokialle?
Olen kuullut vastaavaa tapahtuneen. Auton älyboxi päättää lukita ovet ja jättää kuljettajansa ulos. Varmaan jostain kostosta tai mielenosoituksesta on kyse.
Kaikissa vagilaisissa samaa ongelmaa. Oven lukkoon ilmeisesti integroitu joku kikkare joka hajoaa heti ja saatanan kallis vaihtaa. Auto ei tuolloin aina tunnista oven fyysistä avaamista ja lukitsee ovet 30sek kuluttua keskuslukituksen avaamisesta. Keskuslukitukset avaamisen jälkeen ovi pitäisi siis aukaista tuon aikaraamin puitteissa jottei mene automaattisesti lukkoon -> ohjelmoitu "turvallisuusominaisuus".Audiossa tuo on tyyppivika. Tankatessakin nappaan aina avaimet taskuun. Kamalin kohtalo on jossain Pihtiputaalla sulkea ovi, sitten kuuluu kloks ja avaimet ja puhelin jää lukkojen taakse. Ja rahat.
Pskapuhetta. Koko ikäni ajanut moisilla eikä kertaakaan ole lukot napsunut. Exän Jeeppi teki tuon kyllä useasti.Kaikissa vagilaisissa samaa ongelmaa.
Ei ehkä jokaisessa autossa kyseinen vika, mutta merkistä riippumatta yleinen vaiva Volkswagen Groupin romppeissa.Pskapuhetta. Koko ikäni ajanut moisilla eikä kertaakaan ole lukot napsunut. Exän Jeeppi teki tuon kyllä useasti.