jjv
Arschloch
- Liittynyt
- 4.5.2005
- Viestit
- 26891
Kävellessäin nakurantaan, huomasin, oli jääny farkut santaan. Ei ollu farmareissa neliveto.Entäs nakurannalla, mitä autoja siellä näkyi?
Kävellessäin nakurantaan, huomasin, oli jääny farkut santaan. Ei ollu farmareissa neliveto.Entäs nakurannalla, mitä autoja siellä näkyi?
No diisseleitä tietysti. Tyhmä kysymys.Entäs nakurannalla, mitä autoja siellä näkyi?
Eihän ne perinteiset jenkkimerkit kotimarkkinoillaan henkilöautojen kategoriassa kilpaile laadulla vaan ne kilpailevat hinnalla.Yllätyin kuinka vähän San Franciscon kaduilla näkyi perinteisiä amerikkalaisia henkilöauto- ja maasturimerkkejä. Varmaan 95% muita, lähinnä japseja ja saksalaisia, kai nekin siellä tehdään. Paketti- ja kuorma-autot lähes kaikki kotimaisia merkkejä, muutama Sprinter näkyi.
Eihän ne perinteiset jenkkimerkit kotimarkkinoillaan henkilöautojen kategoriassa kilpaile laadulla vaan ne kilpailevat hinnalla.
80-luvullahan japsimerkit ohittivat myyntitilastoissa kotimaiset. Auton kun oli ajateltu kestävän viisi vuotta, jonka jälkeen korjaus on niin kallista, ettei kannata ellei erikseen ole joku harrastaja. Mutta japsit alkoivat yllättäen tekemään autoja, joissa tekniikka kesti ilman isompaa peruskorjausta satoja tuhansia ja varusteet koko eliniän. Mitä nyt välillä pellit katosivat ympäriltä.Jep. Se laatu on jotain aivan käsittämätöntä. Samoin tekniikka.
Lähestulkoon sama http://www.nettiauto.com/chrysler/sebring/7043208No? Mikä? Sit?
Halpaa krääsä. The American Way.Ei taida toi ameriikkalaisten ruostesuojaus olla ihan eurooppalaisella tasolla. Luulis että kannataisi edes yrittää kilpailla jonkinlaisella laadulla jenkkimarkkinat valtaavia japsimerkkejä vastaan, vai ovatko todenneet ettei siihen yksinkertaisesti pystytä ja heittäneet pyyhkeen kehään?
Niinhän sitä luulisi, mutta mahdoton tilanne. Detroitin alueella kun on ollut ongelmana liian suuret palkkakulut, mikä on sitten materiaalivalinnoista ym. pois kun kuluttajahinta pitää saada alas. Siellä on vähän sama tilanne kuin Suomessa satamissa ja paperilla, eli liitot pitävät huolen että oikeat "liiton miehet" vääntävät mutteria.Ei taida toi ameriikkalaisten ruostesuojaus olla ihan eurooppalaisella tasolla. Luulis että kannataisi edes yrittää kilpailla jonkinlaisella laadulla jenkkimarkkinat valtaavia japsimerkkejä vastaan, vai ovatko todenneet ettei siihen yksinkertaisesti pystytä ja heittäneet pyyhkeen kehään?
Kaverin faijalla oli ihka uusi Lada 1500L vm. 77.Ei taida toi ameriikkalaisten ruostesuojaus olla ihan eurooppalaisella tasolla.