Kyllähän sitä kurakeleillä hyödyllistä auto putsata syystä, joka ei ole minulle avautunut, kun luulisi silloin olevan lyhin hyöty.Sikäli kun jokaikisen huoltsikan pihassa oli vähintään 48 autoa jonossa pesuun, arvelin että katsellaampa asiaa uudestaan sitten syssymmällä.
Pakko pestä välillä, ettei pinty kovin pahoin.Kyllähän sitä kurakeleillä hyödyllistä auto putsata syystä, joka ei ole minulle avautunut, kun luulisi silloin olevan lyhin hyöty.
Koska päivällä paistoi kevätaurinko ja hormoonit hyrrää.Kyllähän sitä kurakeleillä hyödyllistä auto putsata syystä, joka ei ole minulle avautunut, kun luulisi silloin olevan lyhin hyöty.
Olen pessy kymmeniä kertoja ilman mitään suojauksia.Uskaltaisikohan sitä tehdä moottorille pesun? Herkimmät paikat elmukelmulla suojaan, tärpättiä pensselillä ja kunnollinen huuhtelu.
Seatissa sekosi ajotietokone ihan auton ulkopintaa pestäessä. Kun purkki kuivi, alkoi taulussa taas näkyä tuttuja lukemia.
Neonin koneen joskus pesin muistaakseni suojaamalla jakajan ja pari pientä sähköosaa eikä ollut mitään onkelmia.Olen pessy kymmeniä kertoja ilman mitään suojauksia.
Huuhtelu painepesurilla. Ikinä ei o nikotellu. Ei tietenkään pidä liioitella pesurin kanssa. Roiskuuhan sinne moottoritilan vettä kuralätäköissä ja tiellä vesisumussa ajaessakin.
Ranskalaiset ja Alfat on kuulemma arempia, tiesi kertoa autopesulan pitäjä.
Kun pitää koneessa uppodipin ajan noin 5000 rpm, tulee samalla hoidettua imupuolen ja palotilojen painehuuhtelu.Nopee dippaus esim läheiseen järveen on hyvä. Lähtee alusta ja moottoritila puhtaaksi, kunhan muistaa sen liuottimen.
Mitään suojata tarvitse, kunhan nyt ei ruuttaa ihan kriittisiä paikkoja suorasuuntauksella.Uskaltaisikohan sitä tehdä moottorille pesun? Herkimmät paikat elmukelmulla suojaan, tärpättiä pensselillä ja kunnollinen huuhtelu.