Sitä vain en tajua että miksi juuri minun auton.Mä säilytän eväitäni aina auton moottoritilassa.
Ja voisitko hoitaa se nyt tuosta pihalta pois. Roskista ei päästä tyhjentämään.Sitä vain en tajua että miksi juuri minun auton.
Väritys suoraan 1970-luvulta.No kun se ainoa auto jonka tiedän. Ja kivan värinen.
Sateisella säällä ei ole pelkoa siitä, että lika pääsisi pinttymään, joten helpommalla pääsee jättämällä auton sateeseen silloin kun ulkona sattuu satamaan.Pakko pestä välillä, ettei pinty kovin pahoin.
Joulukuussa viimeksi nähnyt painepesuria.
Tietenkin tämä edellyttää, että maalipinta on hyvässä vahassa, silloin lika valuu veden mukana pois. Taas moneen kertaan liuotinpesty pinta ei oiken sateessa miksikään muutu, huomaa sitten kun auto kuivaa.Sateisella säällä ei ole pelkoa siitä, että lika pääsisi pinttymään, joten helpommalla pääsee jättämällä auton sateeseen silloin kun ulkona sattuu satamaan.
Vaikea keksiä tällaisen uutisen jälkeen sanoja...Auto pesty aamulla. Ekaa kertaa kunnon valossa pääsi pesemään. Aika karussa kunnossa maalipinta talven jäljiltä. On naarmua, kiveniskemää ja kolhua. Kaiken huipuksi etusäleiköstä oli lähtenyt Volvon logosta sininen tarra pois.
Kiitos.Voimia ja osanottoni suruun.
Kolaritilanteesta tuli mieleen tämä itseäni kovasti hauskuuttanut pätkä.Kolaritilanteessakin toiminevat ihan hyvin.